بررسی مشکلات بخش راه‌های استان مرکزی با حضور وزیر راه و شهرسازی

با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نمایندگان استان و مدیر کل راه و شهرسازی مشکلات و تنگناهای بخش راه استان مرکزی بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی آقازاده استاندار مرکزی در ابتدای این جلسه ضمن بر شمردن نیازهای بخش راه استان و طرح های قابل افتتاح گفت: هم اینک در استان طرح هایی در بخش راه و شهرسازی موجوداست که با تخصیص اعتبارات لازم در کوتاه ترین زمان به بهره برداری می رسد. وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت عالی جغرافیایی استان مرکزی به عنوان چهار راه مواصلاتی شمال_ جنوب و شرق _ غرب خواستار توجه جدی وزارت راه و شهرسازی در تخصیص اعتبارات لازم در بخش راه هستیم.

در ادامه این جلسه سید مهدی مقدسی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی به ارائه گزارشی از وضعیت راه های مواصلاتی استان پرداخت .

گفتنی است در ادامه جلسه هریک از نمایندگان استان مرکزی در مجلس به ارائه مشکلات و نقطه نظرات حوزه های انتخاباتی خود پرداختند. تخصیص اعتبار در خصوص احداث آزاد راه قم به اراک، باند دوم شهرستان الیگودرز-خمین، کمربندی زیر آب، باند دوم خمین به محلات، باند دوم محور ازنا_ شازند، محور توره به بروجرد،  راه مواصلاتی آهنگران-کمیجان، محور فرمهین-قهاوند، کمربندی ساوه از مهمترین مباحث ارائه شده از سوی نمایندگان بود. همچنین باند دوم جاده قدیم ساوه-تهران، راه مواصلاتی فرمهین-آشتیان، تقاطع غیر همسطح سنجان، قطار سریع السیر قم-اراک و مشکلات شرکت واگن پارس از دیگر موارد مورد نظر نمایندگان بود.

در ادامه  احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی گزارشی از روند اجرای ۴۱ پروژه راهسازی فعال در سطح استان ارائه و  مقرر شد کارگروهی با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل و نسبت به جمع بندی مباحث و ارائه گزارش ظرف مدت دو هفته اقدام کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =