باند سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت در شهرکرد متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان گفت: درعملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی باند پنج نفره سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"غلامعباس غلامزاده"در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرکرد و مراجعات مکرر مالبختگان برای برخورد با سارقان و کشف اموال سرقتی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی دقیق محل های وقوع سرقت، آثار به جا مانده از سارقان و به کارگیری شگردهای ویژه پلیسی یکی از سارقان شناسائی و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل: زیورالات طلا و نقره، مانیتور، تلفن رومیزی، تلویزیون LED و فرش دستباف کشف شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان ادامه داد: متهم در بازجوئی فنی پلیس به انجام ۱۵ فقره سرقت با هم دستی چهار سارق دیگر اعتراف کرد که با انجام اقدامات پلیسی دیگر سارقان پرونده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مابقی اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شد.

سردار"غلامزاده"در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: با عملی کردن توصیه های کارشناسان پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت و استفاده از تجهیزات هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به مطامع خود ناکام بگذارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =