شرق نوشت: مدتی قبل مردی میانسال با مراجعه به دادسرای جنایی از یک زن و دو مرد شکایت کرد و گفت آنها مرا به خانه‌ای کشاندند و پس از کتک‌زدن از من فیلم گرفتند، بعد هم با استفاده از آن ۳۵۰ میلیون اخاذی کردند. آن موقع من فکر کردم ماجرا تمام شده است، اما آنها باز هم سراغم آمدند و پول بیشتری خواستند، به همین دلیل با مراجعه به قانون می‌خواهم به موضوع رسیدگی شود.

این مرد میان‌سال در توضیح نحوه تهیه فیلم و اخاذی گفت: من مغازه میوه‌فروشی دارم. چندی قبل زنی که مشتری من بود، پیشم آمد و خیلی از کار و میوه‌های من تعریف کرد و گفت چون میوه‌های خارجی  می‌آورم خیلی برایش جذاب است و بعد هم گفت ماساژور است. در نهایت قرار شد من به خانه او بروم. وقتی به آنجا رفتم، دو جوان که از قبل در خانه مخفی شده بودند، سراغم آمدند و من را کتک زدند و از من فیلم گرفتند. بعد هم با استفاده از فیلم مرا تهدید و ۳۵۰ میلیون اخاذی کردند تا فیلم منتشر نشود، اما ماجرا ادامه پیدا کرد. برای همین می‌خواهم شکایت کنم.

درپی این شکایت بازپرس بخشوده دستور دستگیری زن و دو مردی را که در ماجرا دخیل بودند، صادر کرد. زن جوان وقتی دستگیر شد، به بازپرس گفت: چند ماه قبل از این ماجرا با خانمی آشنا شدم که او با برادرش به خواستگاری من آمد، اما به خاطر شغلم با هم به توافق نرسیدیم. بعد از مدتی برادر آن خانم به من زنگ زد و گفت از من خوشش آمده ولی چون برای ازدواج پول ندارد، بهانه آورده است. برای همین به من پیشنهاد اجرای این نقشه را داد. در ادامه رسیدگی قضائی به پرونده با راهنمایی دختر ۲۵ ساله خواستگار او که طراح اصلی بود، دستگیر شد و در اعترافات خود گفت: من در بازار تره‌بار بودم ولی ورشکست شدم برای همین نقشه این کار را کشیدم. در حال حاضر با دستگیری این دو متهم که در بازداشت مأموران اداره آگاهی قرار دارند، تحقیقات برای دستگیری متهم سوم ادامه دارد.

۱۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =