تساوی پرسپولیس و ماشین‌سازی در دیداری پرفشار

دیدار تدارکاتی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (پنجشنبه) از ساعت ١٥:٣٠ در رورزشگاه نفت تهرانسر در دیداری دوستانه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب رادوشوویچ، شایان مصلح، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی شریفی و علی علیپور به میدان رفت.

نیمه اول این بازی پرفشار و بسیار نزدیک دنبال شد. بیشتر بازی در وسط زمین جریان داشت و تعداد خطاها و برخوردها هم نسبتا زیاد بود. موقعیت‌های خیلی کمی روی دروازه هر دو تیم به وجود آمد و ١٥ دقیقه پایانی این نیمه فشار ماشین سازی بر روی دروازه پرسپولیس بیشتر شد.

در نیمه دوم هم پرسپولیس با همان ترکیب نیمه اول به میدان رفت و فقط بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس به جای کامیابی‌نیا وارد زمین شد.

بازی در این نیمه هم پر فشار دنبال شد و بازیکنان دو تیم در صحنه ها پر تعداد حاضر می‌شدند. سوت‌های داور در بعضی صحنه‌ها به مذاق اعضای دو تیم خوش نمی‌آمد و هر دو تیم به داوری اعتراض می‌کردند. این اعتراض‌ها به قدری بود که داور در یک صحنه به یکی از اعضای کادر فنی ماشین سازی تذکر داد که او را از زمین اخراج می‌کند. داور سرانجام در دقیقه ٧٠ به علت اعتراض های زیاد او را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ٦٠ محمد نادری به جای نعمتی برای پرسپولیس وارد زمین شد و در دفاع چپ قرار گرفت.

در دقیقه ٦٥ نیز سعید کریمی و محمد امین اسدی به جای علی علیپور و مهدی شریفی به زمین رفتند.

تعویض پنجم پرسپولیس با ورود سعید حسین پور به جای عالیشاه انجام شد.

مانند نیمه اول، نیمه دوم نیز موقعیت های کمی به وحود آمد. در یکی از این صحنه ها شجاع خلیل زاده با یک ضربه سر دروازه ماشین سازی را تهدید کرد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =