برگزاری کلاس‌های آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای در روستاهای پلدختر

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان پلدختر گفت: کلاس‌های آموزشی این مرکز در روستاهای پل‌دختردر راستای طرح توانمندسازی روستاییان و عشایر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ،قیصر دانشگر  گفت :در این راستا ۱۶ نفر در روستای مورانی  و ۱۸ نفر در روستای سراب حمام مشغول آموزش قالی‌بافی هستند.

وی افزود: هم‌چنین کلاس آموزشی قالیبافی به تعداد ۱۵ نفر در محله ولیعصر(عج)  پل‌دختر در شرف تشکیل بوده و هم اکنون مرکز فنی و حرفه‌ای در حال بررسی مکان‌یابی مناسبی برای برگزاری آن است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای پل‌دختر گفت: این مرکز به برگزاری کلاس آموزشی تعمیرات موبایل برای فرزندان نیروی مقاومت بسیج  این شهرستان به تعداد ۱۲نفر اقدام کرده که ۲۴  ماه جاری شروع خواهد شد.

کلاس آموزشی کاربر اتوماسیون اداری برای مددجویان تحت پوشش

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه مرکز فنی و حرفه‌ای با اداره بهزیستی پل‌دختر با معرفی افراد کلاس آموزشی کاربر اتوماسیون اداری برای مددجویان تحت پوشش این اداره برگزار شد.

دانشگر خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌های آموزشی در قالب طرح توانمندسازی روستاییان با تاکید و پیگیری سید حمید رضاکاظمی نماینده مردم در مجلس وبه دستور نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر اجرایی شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =