نماینده مردم ملکان : اختصاص بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان برای رفاه عمومی در بودجه۹۸

مهر نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان برای رفاه عمومی در بودجه۹۸ خبر داد.

سلمان خدادادی در جلسه شورای اداری ملکان جلب رضایت و تامین رفاه مردم را ضروری خواند و تصریح کرد: حضور مردم در صحنه طی سالهای ۷۷ و ۸۸ و ۹۶ سه توطئه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی خنثی کرده و تا زمانی که مردم در صحنه حاضر هستند هیچ قدرتی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به تاکید رهبری برای تامین معیشت اقشار کم درآمد جامعه اظهار کرد: در این راستا کمیسیون اجتماعی مجلس از ۴۰۷ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۹۸، مبلغ بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان را برای رفاه عمومی اختصاص داده است.

وی افزود: از ۱۰ محور اصلی بودجه سال آینده یک محور مختص رفاه عمومی از قبیل توجه به اقشار آسیب پذیر، همسان سازی حقوق بازنشستگان، بیمه تکمیلی رانندگان است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد نیز خبر داد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد دولت را برای افزایش ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان به ۴ برابر افزایش داد.

نماینده مردم ملکان در ادامه تلاش مسئولین شهرستان ملکان برای رشد و توسعه پروژه های عمرانی را ستودنی دانست و گفت: آزاد راه ملکان به مراغه با ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در حال اجرا بوده و درمانگاه تامین اجتماعی در حال تکمیل است و به زودی افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آن قدرتی که طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی را نگه داشته قدرت حضور مردم بوده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =