سلطانی‌فر: شیرمردان ایرانی توان شکست ژاپن را هم دارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که در آیین افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان حضور داشت،  درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: یقین دارم که شیرمردان تیم‌ ملی فوتبال ایران همانطور که به راحتی دیوار چین فرو ریختند این‌بار هم سامورایی‌های ژاپن را هم شکست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند بعد از 42 سال به فینال فوتبال جام ملت‌های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهند.

سلطانی‌فر اضافه کرد: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سال گذشته در 8 تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه‌های آسیا قرار گرفتند و در بازی‌های آسیایی جاکارتار هم ورزشکاران مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین در مسابقات المپیک جوانان ایران امسال رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: باگسترش زیرساخت‌های ورزشی مسابقات ملی و بین‌المللی را می‌توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد  و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود.  هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.

سلطانی‌فر در پایان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد و هفته گذشته به 6 استان کشور سفر کردم که در تمامی این استان‌ها طرح‌های ورزشی خوبی به بهره‌برداری رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    12 1
    ایشون قبلا کجا بودند که در یک هفته اخیر پیداشون شده؟ یک مسئول متعهد و دلسوز باید در موقع کشت و کار فعال باشند نه موقع برداشت محصول!
  • رحیم IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    10 1
    نقش مربیان در پیروزی هر ورزشی بخصوص فوتبال کاملا مشهود است. وزیر ورزش با زیرکی در سخنان خود این نقش را نادیده گرفته اند. نقش کادر فنی و بویژه کیروش در موفقیت های تیم ملی فوتبال واضح است. چرا در 43 سال گذشته در فوتبال جام ملت های آسیا موفق نبوده ایم؟؟. میتوان نتیجه گرفت جرف های عالیجناب کیروش در رابطه با وزیر ورزش کاملا درست بوده است.
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    1 13
    پنجمين مربي گرانقيمت دنيا رو آورده اون وقت توقع داره از ويتنام و يمن و عراق و عمان ببازه.
    • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      0 0
      شما از کجا می دونی 5 امی؟ در ثانی اگر 5 امی باشه خوب اشکالش چیه؟ لیپی هم ارزان نبود اما 3 تا از ما خورد
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      0 0
      خداييش خداتون خسته نشدين از اين حرف تكرارى، حداقل به اون دلال كروات بگين يه چيز جديد بهتون ياد بده
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    11 1
    شما قرارداد کیروش رو تمدید کنْ شیرمردان ایرانی کارشون رو بلندْ تا الان هم خوب بودن و دل مردم رو شاد کردن.
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    8 2
    اگه شما پرسپولیسیها اجازه بدهید!
  • نا شناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    0 0
    ایشون بیشتر متوجه تقویت تیم پرسپولیس هستند تا تیم ملی