سردار نقدی: اهمیت حفظ ۴۰ سالگی انقلاب کم‌تر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست

تسنیم نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به حاکمیت ۴۰ ساله نظام مردم‌سالاری در ایران گفت: تمام اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال بدون آسیب دیدن مردم حفظ شده است.

 سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش نخبگان فرهنگی شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهمیت حفظ ۴۰ سالگی انقلاب کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست چرا که پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سخت‌تر از پیروزی آن است.

وی با اشاره به فروپاشی بسیاری از انقلاب‌های دنیا بیان کرد: اغلب انقلاب‌های دنیا سرکوب شده‌اند و دوام چندانی نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران با حفظ تمامیت ارزش‌های دینی و انقلابی خود اهداف و اندیشه‌های خود را به دنیا صادر کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره اصول اساسی انقلاب در حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی افزود: رساندن انقلاب به ۴۰ سالگی با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری با وجود فشارها و حربه‌های مختلف دشمنان کار بسیار بزرگی است چرا که این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد و ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور در بیان عقاید و نظرات و مردم‌سالاری در دنیا است.

سردار نقدی نظام سرمایه‌داری و دو قطب جمهوری‌خواه و دموکراتیک را در برخی کشورها تحمیلی خواند و تصریح کرد: مردم در اغلب کشورها تنها به این دو قطب رأی می‌دهند اما در ایران افراد با رأی شخصی مردم به پارلمان‌ و جایگاه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند و در ایران اسلامی کسی وابسته به جناح خاصی نیست و انتخابات آزادانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تنفیذ مقام معظم رهبری به انتخاب مردم و نظام مردم‌سالاری گفت: در ایران در جایی که رأی مردم با رأی مقام معظم رهبری زاویه داشته باشد رهبری با حکمت و دانایی از رأی مردم که همان مردم‌سالاری است دفاع کرده و از آن تنفیذ می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: نظر انقلاب همیشه به سمت افرادی بوده که ساده زیست و در کنار مردم و هم جنس مردم بودند و از اینرو می‌توان گفت انقلاب اسلامی انقلابی کاملاً قابل دفاع است که تمام اصول و ارزش‌های آن در این ۴۰ سال بدون آسیب دیدن مردم حفظ شده است.

سردار نقدی سپس با اشاره به صحت و سلامت انقلاب اسلامی از نظر تفکر، جریان و اندیشه افزود: هر جایی که به حرف ولی فقیه گوش فرا دادیم پیشرفت کردیم و هرجا از سخنان ولایت فقیه غفلت کردیم از همان جا عقب افتادیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصاد کنونی کشور با توجه به ظرفیت‌های آن خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ سال است در مورد رویکرد اقتصاد مقاومتی به مسئولان تأکید می‌کنند اما عده‌ای بدون توجه به اتکال به خدا، قطع امید به بیگانگان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همچنان راه خود را می‌روند.

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =