دلار همچنان مقاومت می‌کند/ ریزش ۵۵۰ تومانی قیمت در صرافی‌ها

 قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با کاهش ۵۵۰ تومانی قیمت نسبت به روز گذشته، ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرآنلاین، برای دومین روز پیاپی کاهش قیمت دلار رخ داد به طوری که امروز دلار به محدده مقاومتی خود یعنی یازده هزار تومان نزدیک شده است . 

 قیمت ارز در بازار آزاد نیز همگام با کاهش نرخ صرافی ها با کاهش روبرو شد اما با این حال از این محدوده پایین تر نیامد . برخی فعالان این بازار معتقدند این محدوده سد مقاومتی ریزش برای قیمت دلار است و تداوم وضعیت موجود می تواند منجر به شکسته شدن آن بشود. 

بر اساس این گزارش، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز شنبه، ۱۱ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است که نسبت به روز قبل ۴۵۰ تومان کاهش داشته است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا FR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام من چند بار نوشتم ولی ديده نشد. اخر كلام دولت و بانك مركزى اجازه نميده دلار پاين بياد. باور اينكه چند دلال بازار ارز در دست دارن يه شوخى
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    0 25
    دلار نباید ارزون بشه چون در این صورت سرمایه ها از کشور خارج میشه