تراکتورسازی و فولاد رکورددار تغییر روی نیمکت

مهر نوشت: نیم فصل دوم رقابت‌‎های لیگ برتر از امروز رسما آغاز می‌شود تا ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات رقابت خود را از سر بگیرند.

لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه ای ۵۲ روزه از امروز با برگزاری دو بازی از سر گرفته می‌شود. ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر در حالی نیم فصل دوم را آغاز می‌کنند که بسیار از آنها چهره‌ای متفاوت نسبت به نیم فصل نخست خواهند داشت. 

گذشته از بازیکنان زیادی که بین این تیم‌ها رد و بدل شده و بازیکنان جدیدی که از خارج از کشور به برخی تیم‌ها پیوسته‌اند، تعداد تیم‌هایی که نسبت به نیم فصل نخست چهره نیمکت آنها تغییر کرده کم نیست.

۹ تیم تراکتورسازی، فولاد، پیکان، نساجی، نفت مسجد سلیمان، ماشین سازی، ذوب آهن، سپیدرود و استقلال خوزستان با تغییراتی نسبت به ابتدای فصل روی نیمکت مواجه هستند تا تیم‌هایی که بدون تغییر نسبت به نیم فصل اول کارشان را ادامه می دهند در اقلیت قرار داشته باشند.

تراکتورسازی و فولاد با استفاده از ۳ سرمربی بیشترین تغییرات روی نیمکت داشته‌اند و مجید جلالی هم تنها مربی است که در این فصل با دو تیم (پیکان و نساجی) در لیگ داشته است.

تراکتورسازی فصل را با جان توشاک آغاز کرد، با محمد تقوی ادامه داد و حالا قرار است نیم فصل را با جورج لیکنز آغاز کند. فولادی‌ها هم فصل را با سیدسیروس پورموسوی آغاز کردند، با ایلی استان ادامه دادند و حالا در ابتدای نیم فصل دوم افشین قطبی را روی نیمکت دارند. البته قطبی در بازی پایانی نیم فصل اول مقابل تراکتورسازی قرار گرفت و پیروز شد.

پیکان از مجید جلالی به حسین فرکی رسید تا مجید جلالی در نساجی جای نکونام را بگیرد. نفت مسجد سلیمان با ویسی آغاز کرد و به مرزبان رسید و ماشین سازی از فیروز کریمی به رضا مهاجری.

سپیدرود کار را با خداداد عزیزی آغاز کرد و حالا با علی کریمی ادامه می‌دهد و استقلال خوزستان که ابتدای فصل داریوش یزدی را روی نیمکت داشت، حالا از کریم بوستانی بعنوان سرمربی استفاده می کند.

ذوب آهنی ها هم فصل را با امید نمازی آغاز کرده بودند و حالا علیرضا منصوریان را بعنوان سرمربی روی نیمکت دارند.

سپاهان، پدیده، پرسپولیس، استقلال، پارس جنوبی جم، سایپا و صنعت نفت ۷ تیمی هستند نیمکت‌شان نسبت به ابتدای فصل تغییری نداشته است.

تراکتورسازی بالاترین تیم در بالای جدول است که دست به تغییر سرمربی زده و استقلال خوزستان هم پایین ترین تیم جدول است که مربی‌اش را تغییر داده است.

پایین ترین تیم جدول که مدیرانش به انتخاب خود همچنان اعتماد داشته و دست به تغییر نزده‌اند، صنعت نفت است. این تیم در رده یازدهم جدول قرار دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =