پرخاشگری دوباره کیانوش رستمی در اردوی تیم‌ملی/ آقای بداخلاق!

رفتار کیانوش رستمی در تمرین امروز تیم‌ملی عجیب بود.او هنوز هم بد اخلاقی‌های منحصر به فردش را دارد.

تمرین گروهی تیم ملی وزنه برداری مثل همیشه یک غایب بزرگ داشت؛ کیانوش رستمی. وقتی همه وزنه برداران تمرین کردند و همه چیز تمام شد تازه کیانوش رستمی وارد سالن شد تا به همراه برادرش که نقش مربی او را بازی می کند خودش تنهایی تمرین کند!

کیانوش زمانی وارد سالن شد که دوربین های صدا و سیما  بارو بندیل شان را جمع کرده بودند و تصمیم به خروج از سالن را داشتند. با این حال آنها برای دقایقی با رستمی حرف زدند و کیانوش که مثل همیشه از زمین و زمان شاکی بود حرف هایش را به زبان آورد. در زمانی که رستمی داشت مصاحبه می کرد برادر او که پشت خبرنگاران ایستاده بود مدام با ایما و اشاره از او می خواست تا به مصاحبه اش پایان بدهد تا هر چه سریعتر تمرین را شروع کنند. در این لحظه مدیر روابط عمومی فدراسیون هم که با برادر رستمی هماهنگ کرده بود، برای تسریع در این کار سراغ گزارشگران و خبرنگاران رفت و از کیانوش رستمی خواست تا اگر صلاح می داند مصاحبه را به اتمام برساند. اما رستمی واکنشی از خودش نشان داد که در حد و اندازه یک قهرمان المپیک نبود. رستمی مدیر روابط عمومی را مقصر اصلی این اتفاق دانست و گفت: «شما به عنوان مسئول روابط عمومی مقصر هستید که این اتفاق ها می افتد. »

کدام اتفاق ها آقای رستمی؟ قبل از اینکه شما وارد سالن شوید همه ملی پوشان با خبرنگاران حرف زدند، مصاحبه کردند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. اگر نمی خواهید مصاحبه کنید هیچ ایرادی ندارد و خبرنگاران هم تشنه این نیستند که با شما حرف بزنند. خیلی ساده است، یک عذرخواهی کوچک و بیان این جمله:«مصاحبه نمی کنم. »این رفتار خیلی عجیب است که هم دعوت به مصاحبه را قبول می کنید و هم شاکی از این هستید که چرا خبرنگاران در اردو هستند؟ ایرادی ندارد از این پس خبرنگاران جدا از هماهنگی با سرمربی تیم ملی و مدیرروابط عمومی یک هماهنگی با شما می کنند تا اگر صلاح دانستید آنها بیایند و تمرینات را از نزدیک پوشش بدهند. راستی یک سوال ذهن من و همکارانم را به شدت مشغول کرده است، چرا در شرایطی که مسابقات بین المللی جام فجر در تهران برگزار می شود شما باید  در جام پادشاهی تایلند شرکت کنید تا به همراه برادرتان و یک ماساژور، در این شرایط بد اقتصادی یک هزینه اضافه دیگر روی دست فدراسیون و کمیته المپیک بگذارید؟ مسابقات جام فجر خودمان هم یک مسابقه بین المللی است و اتفاقا گزینشی برای المپیک ۲۰۲۰.چه خوب است که به جای بدخلقی از دلایل تان برای این سفر بگویید.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    24 1
    هدف سفر کسب عنوان و امادگی برای المپیک نیست،هدف تفریح دورهمی چند رفیق هست
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    28 3
    بندازید بیرون هر چی خود پسنده
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    24 1
    موفقیت و محبوبیت هم جنبه میخواد
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    22 2
    تافته جدا بافته
  • محسن IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    10 0
    ورزشکار ایرانی فقط کیروش را میخواد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    8 0
    بابا ما مدال این اقای خودبزرگ بین را نمی خواهیم بگذارید برود فکر میکنه چه خبره؟اخلاق مهمترین موضوع در ورزش است
  • امیر.. IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    10 0
    تیم ملی وزنه برداری و والیبال یکی مثل کیروش میخاد.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    6 1
    واقعاً جای تاسف دارد برای اول فدراسیون که چنین فاقد اختیار و قدرت برخورد با این شخص است! و دوم برای این باصطلاح قهرمان که خود را تافته جدابافته تصور و تلقی میکند.