رحیم‌صفوی: اطلاع دقیقی از انتقال تروریست‌های داعشی به افغانستان توسط آمریکایی‌ها داریم

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید بگویم قدرت آمریکا و همچنین صهیونیست‌ها رو به افول است، ولی قدرت ایران رو به افزایش است و ما یک قدرت منطقه‌ای هستیم و ملت ایران یک ملت تمدن ساز و شریف با شجاعت و دارای تمدنی چند هزار ساله است و با وجود رهبری عادل و دلسوز و وجود اسلام ناب محمدی می‌توانیم زمینه‌های پیشرفت بسیاری را فراهم کنیم.

سرلشکر رحیم صفوی در ادامه با اشاره به شکست‌های آمریکا در عراق و افغانستان، افزود: برخی از استراتژیست‌های آمریکا اذعان کردند که راهبرد آمریکا در حمله به عراق و افغانستان اشتباه بود و آنها دشمن ایران را از بین بردند و در نتیجه هزینه‌های مالی بسیار و بیش از بیست هزار نفر کشته و زخمی نتیجه این راهبرد اشتباه بود در حالی‌که دشمن اصلی آمریکا، روسیه و چین است و از این خطای استراتژیک، روسیه و چین برای پیشرفت اقتصادی‌شان استفاده کردند. آمریکایی‌ها می‌خواستند ظرف دو یا سه سال دشمن لائیک در عراق و افغانستان ایجاد کنند در حالی‌که هم اکنون دولت عراق یک دولت مسلمان با اکثریت پارلمان شیعی است و دولت افغانستان نیز دشمن ما نیست.

وی در ادامه به تبیین تدابیر و آینده‌نگری رهبر انقلاب در مساله سوریه و مقابله با تروریست‌های تکفیری پرداخت و گفت: با توطئه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی کشورهای عربی بیش از یکصد هزار نفر داعشی به جان دولت و ملت سوریه و عراق افتادند و پس از آنها نیز می‌خواستند به سراغ ایران بیایند و ادعای خلافت خراسان را داشتند و برای آن هم امیر تعیین کرده بودند؛ تروریست‌هایی که دستگاه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و صهیونیستی و انگلیسی آنها را راه انداخته بودند. هم اکنون نیز اطلاعات دقیقی داریم که آمریکایی‌ها تروریست‌های داعشی را به افغانستان منتقل می‌کنند. دولت سوریه و عراق از ایران کمک خواستند و با تدابیر حضرت آقا و کمک‌های مستشاری ایران تروریست‌های تکفیری نتوانستند به اهداف خود برسند و ائتلاف ایرانی، روسیه و حزب الله لبنان با مجاهدت برادران افغان توانست ائتلاف آمریکایی صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی را بشکند و ترکیه نیز پس از سال ۲۰۱۶ به ائتلاف ایران روسیه پیوست.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =