برانکو: ۳ گل دیگر می‌زدیم خوشحال‌تر بودیم/ اگر فکر می‌کنید سفارش شدیم مدرک رو کنید!

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در دیدار مقابل پدیده مشهد حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از برتری 2-0 تیمش مقابل پدیده در نشست خبری حاضر شد و گفت: خیلی خوشحالم پیروز شدیم از بازیکنان بابت جنگندگی که داشتند تشکر می‌کنیم. از هواداران که در این سرما ما را تشویق کردند ممنون هستیم. بازی سختی بود و این مسابقه یک دربی واقعی در هفته اول بود. در هفته اول یک دربی بزرگ داشتیم و دو تیم بالای جدول باهم بازی کردند. مهم ترین مساله شروع مسابقه با برد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره نتیجه بدست آمده و موقعیت‌های از دست رفته تیمش گفت: طبیعی است اگر دو سه گل دیگر می زدیم خوشحال می‌شدیم و فرصت‌هایی هم در این بین داشتیم اما تکرار می‌کنم پدیده یک تیم بسیار خوب و گل محمدی یک تیم مدرن را بسته است. حضور آنها در صدر جدول اتفاقی نبوده است.

برانکو همچنین در واکنش به صحبت‌های تقوی و حواشی این روزهای پیرامون تیمش ادامه داد: می دانیم همیشه این صحبت های مطرح می‌شود. نشان دادیم که فکرمان فوتبال است و دوست داریم هواداران ما نشاط داشته باشند و از عملکرد تیم لذت ببرند و محترمانه و ورزشی کار می‌کنیم. اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد ویک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند.

او همچنین گفت: بارها گفتم اولین بازی خیلی سخت است و مهم است که با لیاقت برنده این دیدار شدیم. قطعا از بازی‌های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد و به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =