شروع توفانی استقلال پرستاره در روز رونمایی از فرهاد و ایسما

شاگردان شفر با بردی قاطع نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال و پیکان در شانزدهمین هفته لیگ هجدهم از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند که این رقابت با پیروزی مقتدرانه آبی ها به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 16، میلاد زکی پور در دقیقه 58، اسماعیل گونکالوس در دقیقه 83 و وریا غفوری در دقیقه 91 گل های استقلال را به ثمر رساندند.

حالا شاگردان شفر در یک امتیازی تراکتور ایستاده اند و فاصله آن ها با صدر جدول به شش امتیاز رسیده است. 

ترکیب پیکان: وحید شیخ ویسی، مگنو باتیستا (75- محمد قاضی)، ابوالفضل ابراهیمی (46- سامان نریمان جهان)، آرمان قاسمی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، امیرحسین کریمی، عیسی آل کثیر، فراز امامعلی و مهدی مومنی (66- مارکو وکوسویچ)

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، امید نورافکن (55- میلاد زکی پور)، روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان (72- گادوین منشا)، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی (81- اسماعیل گونسالوس)

نیمه نخست

آبی های پایتخت امروز این شانس را داشتند که با پیروزی مقابل پیکان، فاصله خود را با صدرنشینان لیگ کمتر کنند. فرصتی که شاگردان شفر به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کردند. این بازی که در ورزشگاه شهدای شهر قدس و به میزبانی پیکان برگزار می شد، از همان دقایق نخست به نفع استقلال در جریان بود. دقیقه شانزده، محمد دانشگر مدافع تیم استقلال تهران از زمین خودی توپی را به پشت دفاع پیکان ارسال کرد و مرتضی تبریزی با کنترل و سپس شوتی زیبا گل اول را وارد دروازه شیخ ویسی کرد. در ادامه داریوش شجاعیان در دقیقه 27 توپ خطرناکی را روی دروازه پیکان ارسال کرد که ضربه سر فرشید اسماعیلی آن را دراختیار شیخ ویسی قرار داد. در آخرین دقیقه نیمه نخست، پیکانی‌ها در یک ضد حمله صاحب موقعیتی از سمت راست زمین شدند. مهدی مومنی با عبور از آرمین سهرابیان در صحنه‌ای مشکوک توسط مهدی رحمتی به روی زمین افتاد. اما در ادامه توپ به فراز امامعلی رسید و این بازیکن فرصت داشت دروازه خالی استقلال را باز کند که دانشگر بر روی خط دروازه مانع از گل شدن توپ شد.

نیمه دوم

استقلالی ها در نیمه دوم نیز تیم برتر زمین بازی بودند. با این حال پیکان نیز معدود حملاتی روی دروازه مهدی رحمتی انجام می داد. در دقیقه 58، فرشید اسماعیلی با یک ضدحمله توپ را دراختیار زکی پور قرار داد و او با هم ضربه ای دیدنی دروازه پیکان را برای بار دوم گشود.

بازی در ادامه به نفع استقلال در جریان بود و شاگردان جدید شفر، گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس هم به زمین بازی آمدند. گل سوم استقلالی ها هم مقابل پیکان با همکاری دو خرید جدید استقلال رقم خورد. جایی که منشا توپ را در میانه زمین تصاحب کرد و با پاس زیبا به گونکالوس رساند. اسماعیل در نخستین حرکتش در پیراهن استقلال، مدافع پیکان را به زیبایی دریبل کرد و شوت تک ضرب خود را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد. توپ با برخورد با مدافع پیکان به درون دروازه شاگردان فرکی نفوذ کرد.

در ادامه و در شرایطی که به نظر می رسید بازی به اتمام رسیده است، در دقیقه 91 ضربه دیدنی وریا غفوری برای بار چهارم دروازه پیکان را گشود.

43255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =