تاکید شهردار خرم‌آباد بر زیباسازی و آماده‌سازی  شهر در آستانه نوروز

شهردار خرم آباد در نشست ستاد بحران شهرداری با اشاره به سیلاب اخیر خرم آباد گفت: شهرداری باید همیشه پیش از حوادث با اقدامات پیشگیرانه خود به استقبال آنها برود و چند روز پس از حادثه هم خودش می ماند و خیل مشکلات ناشی از آن حادثه که باید اغلب اوقات به تنهایی برای حل آنها گام بردارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی افزود: متاسفانه بر اثر سیلاب اخیر ، گل و لای ، قلوه سنگ و مصالح فراوانی وارد بستر خرم رود شده اند که باعث بالارفتن سطح مقطع آن و کاهش ظرفیت رودخانه برای حمل آب شده  که باید از همین حالا برای آن چاره اندیشی کرد.

وی ادامه داد: مدیران عمرانی شهرداری و مدیران مناطق باید از همین امروز نسبت به لایروبی و پاکسازی اساسی خرم رود اقدام نمایند چرا که احتمال بارندگیهای شدید در آینده وجود دارد، همچنین تهیه کیسه های شن به مقدار کافی از الزامات مقابله با سیلاب های احتمالی در آینده است.

تخریب برخی سازه های شهری در جریان سیلاب خرم آباد

شهردار خرم آباد با اشاره به تخریب برخی سازه های شهری در جریان سیلاب خرم آباد  تصریح کرد: باید هر چه سریعتر نسبت به ترمیم دیواره های ساحلی خصوصا در مناطقی چون نزدیک پل انقلاب اقدام شود.

شهردار خرم آباد در ادامه با تاکید بر لزوم آغاز اقدامات شهرداری برای زیباسازی و آماده سازی  شهر در آستانه نوروز نیز گفت: تعمیر و افزایش سرویس های بهداشتی ، گلکاری سطح شهر ، ارتقاء امر نظافت شهری  و اجرای طرح پاکسازی محله به محله و همچنین تسریع در پروژه سراسری آسفالت و لکه گیری معابر شهر خصوصا در مناطقی چون بلوار شریعتی از جمله اقدامات لازم قبل از ورود مهمانان نوروزی هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =