وزیر اقتصاد: سالی ۹۰۰ هزار نفر به جویندگان کار اضافه می‌شوند

ایرنا نوشت: وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: سالانه ۹۰۰ نفر در کشور وارد بازار کار می شوند که ایجاد فرصت های شغلی مورد نیاز این افراد، نیازمند فعالیت و سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی است.

فرهاد دژپسند روز یکشنبه در مراسم افتتاح یا آغاز ساخت ۲ هزار و ۸۰ پروژه استان گلستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ۶۲۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد اما به دلیل ورود سالانه بیش از ۷۰ هزار بیکار، لمس این آمار محسوس نیست.
وی به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، خارج شدن از زیر سلطه نظام استبدادی بود که با رهبری داهیانه امام راحل و سپس مقام معظم رهبری به آن دست یافته و اجازه زورگویی به هیچ کشوری را نمی دهیم.
وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: دشمن تلاش کرده در این ۴ دهه با اعمال تحریم های گسترده مردم را از ادامه همراهی با نظام ناامید و پشیمان کند اما با هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران در رسیدن به این هدف ناکام ماند.
دژپسند ادامه داد: تحریم های گسترده آمریکا تاثیرات خود را بر کشور باقی گذاشته اما با هوشیاری دولتمردان و ترسیم نقشه راه های هدفمند، مانع دستیابی این کشور زورگو به اهداف شده است.
وی گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب ثابت کرد که به دنبال استقلال است و نمی تواند حضور کشورهای بیگانه و نقشه های استمعاری آنان را بپذیرد.

۱۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =