پیش‌بینی مرسدس بنز از رشد بیشتر خودروهای متفاوت در دهه آینده

«گوردون واگنر» مدیر طراحی مرسدس بنز می‌گوید سیستم‌های الکتریکی و خودران ازجمله تکنولوژی‌هایی هستند که نسل بعدی خودروها در دهه بعدی را تغییر می‌دهند.

به گزارش خبرآنلاین، وی در مصاحبه با دیجیتال ترندز گفت: برای برند لوکسی مانند بنز بسیار مهم است که سبک خاصی داشته باشد و به همین خاطر زبان Sensual Purity«طراحی تمیز و بی‌انتها» را وارد خودروهای مرسدس بنز کردیم و مانند سیستم‌عامل آن را  نسخه 1.0، 1.5 و ... نامیده‌ایم. {لینک}

آنچه روی خودروی بعدی  اس کلاس کارکرده‌ایم نسخه 3.0 زبان طراحی مرسدس بنز است که روی آن پیاده‌سازی شده است اما چیزی به نام تغییر 90 درجه‌ای در طراحی از ما دیده نمی‌شود، چراکه چنین تغییری در طراحی اشتباه است.

طراح مرسدس بنز می‌گوید برقی شدن و خودران شدن، دو فاکتوری هستند که طراحی‌ها را دگرگون کرده و خواهند کرد.

به گفته واگنر به همین دلیل در 10 سال آینده بیشتر خودروها با این دو فاکتور تغییر خواهند کرد و سیستم خودران و ورود اینفوتینمنت نسل جدید، داشبورد و طراحی داخلی را به‌تدریج عوض می‌کند.

این تغییرات به گفته واگنر انقلابی نخواهد بود و بلکه به‌تدریج صورت خواهد گرفت و شکل و شمایل بیرونی و درونی خودرو را متحول خواهد کرد که در 10 سال آینده آن را شاهد خواهیم بود.

این فناوری است که نوع خودروها را تغییر خواهد داد و شاهد تنوع بیشتری در طراحی خواهیم بود.واگنر معتقد است واهمه مردم از امنیت و حریم خصوصی پس از ورود تکنولوژی حائز اهمیت است اما باید در طراحی به بخش manual هم توجه کرد تا چنین ترس‌هایی از آینده خودرو به وجود نیاید.

دو لایه «خودروهای لاکچری» و «خودروهای تجاری معمول بازار» با هم فرق داشته که طراحی جداگانه‌ای به گفته واگنر خواهند داشت.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    5 0
    کشور ایران 10سال آینده با قدرت پراید میسازد !!!!!