توصیف خواندنی ۲ مرجع تقلید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا نوشت: آیت‌الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم حضور یافتند.

آیت‌الله نوری همدانی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم عنوان کرد: راهپیمایی امروز دو پیام دارد؛ یک پیام خارجی و یک پیام داخلی؛ پیام خارجی "انا فتحنا لک فتحا مبینا" است؛ این است که مردم عزتمند ایران در برابر شیطان بزرگ آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه و صهیونیست اشغالگر کودک کش و نوکران اینها ایستاده اند.

وی ادامه داد: مردم ایران در این سنگر همیشه با قدرت ایستاده‌اند و در این مسیر تنها نیستند؛ بلکه کل آزادی خواهان جهان، کل کسانی که بصیرت دارند، با ما همراه هستند. "ان تنصروا الله ینصرکم" پیام داخلی است. پیام داخلی راهپیمایی این است که این مردم ولایتمدار بر اساس مذهب خودشان در میدان هستند. جان دادند، جوان دادند، خون دادند و همیشه در این سنگر برقرارند. مسئولین محترم در قبال این شور و شکوه انقلابی ملت، مشکلات زندگی مردم را برطرف کنند، مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند، به این مردم خدمت کنند، کار ایجاد کنند تا مردم در رفاه باشند.

دشمنان در این چهل سال هر چه کردند به نتیجه نرسیدند

همچنین آیت الله مکارم شیرازی امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز قم آن هم در هوایی بارانی بهترین جواب برای همه دشمنان است. این حضور پاسخی دندان‌شکن به دشمنانی هست که در این چهل سال هر چه کردند به نتیجه نرسیدند. در مقام قدردانی از ملت، مسئولان باید فکری به حال مشکلات کنند

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =