طرح تشویقی قطر ایرویز برای سفرهای گروهی│ تخفیف ۲۰ درصدی ویژه خانواده‌ها

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز کمپین ترویجی جدیدی را برگزار کرده است که مسافران را برای سفرهای دسته‌جمعی با تخفیف ویژه در سال 2019 تشویق می‌کند.

قطر ایرویز از تازه‌ترین کمپین ترویجی‌اش خبر داد و اعلام کرد این طرح تخفیفی را با هدف تشویق مسافران برای انجام سفرهای خانوادگی، سفرهای کاری دسته‌جمعی و سفرهای گروهی دوستانه برگزار می‌کند.

براساس این طرح، مشتریان این شرکت هواپیمایی می‌توانند از تخفیف‌های ویژه مسافرت‌های دو نفر و بیشتر برای پروازهای قطر ایرویز به بیش‌ از ۱۶۰ مقصد گردشگری جهان برخوردار شوند.

این طرح ترویجی شامل مسافرانی می‌شود که در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ فوریه ۲۰۱۹ برای دوره اول مارس تا ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ بلیت کلاس‌ درجه یک و کلاس بیزینس را رزرو کنند و از تخفیف ۲۰ درصدی و از هر دو پاداش «کیو-مایلز» و «کیو-پوینتس» استفاده کنند. دو پاداش «کیو-مایلز» و «کیو-پوینتس» ویژه اعضای باشگاه مشتریان قطر ایرویز است.

شرکت هواپیمایی قطر به تازگی پروازهای مستقیمی را به گوتنبرگ در سوئد، مومباسا در کنیا و دانانگ در ویتنام و اصفهان در ایران عرضه کرده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    7 0
    زمانی که قطر بیابان بود هواپیمایی ملی ایران در اروپا تبلیغات گسترده داشت و پروازهای با کیفیت... افسوس از سومدیریت...
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
      0 0
      دیگه دورۀ این حرف ها گذشته. ملاک زمان حال است نه گذشته. مدیر نالایق هم نتیجۀ جامعۀ نالایق است. جامعه ای که حتی املای زبان مادری اش رو هم بلد نیست درست بنویسد. «سوءمدیریت»