نماینده انجمن بتن ایران در لرستان منصوب گردید

طی حکمی از سوی دکتر محسن تدین ریاست هیات مدیره انجمن بتن ایران، نماینده انجمن بتن ایران(ICI) در استان لرستان منصوب گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، طی حکمی از سوی دکتر محسن تدین ریاست هیات مدیره انجمن بتن ایران، مهندس علیرضا مقسمی بعنوان نماینده انجمن بتن ایران(ICI) در استان لرستان منصوب گردید.

در این حکم آمده است:

با توجه به تجارب و تخصص جنابعالی در زمینه تکنولوژی بتن و سابقه عضویت چندین ساله و حضور فعال در کنفرانسها و همایشهای انجمن بتن ایران، بدین وسیله جنابعالی بعنوان "نماینده انجمن" جهت راه اندازی دفتر نمایندگی لرستان معرفی می گردید.

امیداست در پیشبرد اهداف متعالی انجمن بتن ایران همواره موفق بوده و از هیچ کوششی دریغ نفرمائید.

سوابق و فعالیتهای نماینده انجمن بتن ایران در لرستان

مهندس علیرضا مقسمی از مشاورین باتجربه تکنولوژی بتن کشور، عضو ایرانی موسسه بین المللی ترمیم بتن و عضو رسمی فدراسیون بین المللی بتن می باشد که با حدود دودهه سابقه مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و بین المللی در راستای ساخت سازه های بتنی بادوام مقاوم فعالیت نموده است.

وی در دهه اخیر با ارائه تئوری "ساخت لرستان ایمن در برابر زلزله" همسو با اقدامات ملی، فعالیت های موثری در راستای ایمن سازی ساختمان ها در استان لرستان داشته است.

کمیته تخصصی بتن لرستان برای نخستین بار در تاریخ لرستان در سال ۱۳۹۴،با پیشنهاد و پیگیری های مجدانه وی و دستور استاندار وقت و انتصاب ایشان بعنوان مشاورفناوری بتن استانداری لرستان، در معاونت امور عمرانی تشکیل گردید که از جمله اقدامات ماندگار آن تا سال ۱۳۹۷ می توان به:

شناسایی کارگاه های تولید بتن آماده فاقد مجوز و اجبار بر دریافت مجوز از اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان

استاندارد سازی کارگاه های فاقد استاندارد تولید بتن آماده در سطح استان

بازدید، بازرسی و مشاوره فنی پروژه های متعدد عمرانی استان و کمک به ساخت سازه های بتنی بادوام مقاوم و ایمن در برابر زلزله در لرستان

اشاره نمود.این کمیته قصد داشت در ادامه فعالیت های عام المنفعه خود به انتقال دانش روز دنیا در تعمیرات و مقاوم سازی سازه های بتنی و نیر بررسی وضعیت آزمایشگاه های بتن استان پرداخته و با برگزاری همایش های علمی و تخصصی بتن در راستای ارتقاء دانش مهندسین استان اهتمام ورزد.

اهداف فعالیت نمایندگی در لرستان

مهندس علیرضا مقسمی، هدف از فعالیت دفتر نمایندگی انجمن بتن در استان لرستان را، معرفی و استفاده از ظرفیت مهندسین توانای لرستانی و کمک به ارتقاء دانش فنی و آشنایی هرچه بیشتر ایشان با دانش روز دنیا در زمینه تکنولوژی بتن و نیز کمک به ساخت علمی تر و فنی تر سازه های بتنی مقاوم در برابر زلزله در لرستان دانست و از همه دانشجویان، دانشگاهیان، اساتید، مهندسین، تولیدکنندگان شن و ماسه، سیمان، بتن و قطعات بتنی، شرکتهای ساختمانی، انبوه سازان، پیمانکاران، مشاورین، مدیران و همه فعالان حوزه عمرانی سراسر استان دعوت کرد برای عضویت در انجمن بتن ایران، همه روزه از ساعت۸صبح لغایت ۱۴ و ۱۶ لغایت ۱۹با تلفن ۰۶۶-۴۲۵۰۰۳۱۴ تماس گرفته و درخواست کتبی خود مبنی بر تقاضای عضویت را به نمابر ۰۶۶-۴۲۵۲۰۴۷۶ نمایندگی این انجمن در استان لرستان ارسال فرمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =