حضور مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در فولاد اکسین

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیئت مدیره در سالن کنفرانس حوزه مدیریت فولاد اکسین برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین: آقای دکتر رستمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور در این نشست طی سخنانی بیان کرد؛ باعث افتخار است و بی نهایت خداوند متعال را شاکرم که این فرصت پیش آمد تا از نزدیک در کنار مدیران خوب و جوان شرکت فولاد اکسین خوزستان باشم، ایشان از اکسین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در کشور و خاورمیانه یاد کرد و از اعضای محترم هیأت مدیره بواسطه تدارک این جلسه قدردانی نمود.

وی در بخشی از سخنان خود از آقای کروشاوی در مدت سرپرستی ایشان تشکر کرد و از آقای مهندس محمودپور مدیر عامل سابق شرکت نیز بخاطر تلاش های بی شائبه وی نیز قدردانی نمود.

ایشان در خصوص موضوع معارفه مدیر عامل جدید بیان کرد؛ خوشبختانه با موافقت سایر اعضاء محترم هیأت مدیره شرکت آقای مهندس ابراهیمی که با تحصیلات عالیه در زمینه متالورژی و پیش تر در صنایع فولاد خوزستان به عنوان عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل مشغول بکار بوده اند، به جهت اعتماد سازی و تعامل هرچه بیشتر با شرکت فولاد خوزستان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت منصوب نماییم تا انشالله بخشی از مشکلات اکسین مرتفع و شاهد ارتباط خوب وسازنده با دیگر صنایع مرتبط فولادی باشیم.

وی در پایان گفت؛ خواهش بنده از حاضرین جلسه این است که با همدلی بیش از پیش در کنار آقای مهندس ابراهیمی نهایت تلاش خود را در تحقق اهداف عالیه سازمان داشته باشند و در این مسیر نیز همراه و یاور آقای ابراهیمی باشند.

در ادامه رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان به ایراد سخن پرداختند و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مهندس ابراهیمی مدیرعامل جدید از زحمات آقای کروشاوی سرپرست سابق شرکت تقدیر کردند.

آقای مهندس ابراهیمی مدیر عامل جدید شرکت نیز با ذکر آیه ای از قرآن کریم گفت؛ سپاسگزار خداوند متعال هستم بخاطر اینکه فرصتی دیگر پیش آمده تا در خدمت استان شهید پرور خوزستان باشم و بسیار سپاسگزارم از حسن نیت سهامداران محترم برای اعتماد ایشان در خصوص انتصاب بنده به عنوان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، نکته اصلی با توجه به سابقه بنده در فولاد خوزستان این است که با توجه به ویژگی بسیار منحصر بفرد این شرکت، یعنی خاص بودن و تکنولوژی بروزی که در منطقه دارد، با همدلی و هم افزایی سایر مدیران در امر تولیدات و صادرات محصولات شرکت بتوانیم بیش از پیش فعال باشیم و انشالله در تحقق منویات مقام معظم رهبری و در شکوفایی صنعت فولاد کشور بخصوص فولاد اکسین خوزستان پاک و پیروز باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =