فائق زرافشان: احیا ظرفیت کمیسیون‌ها باید اولویت باشد

کاندیدای سومین دوره اتاق بازرگانی البرز گفت : اعتقاد دارم کمیسیون ها و انجمن هایی که در حوزه های مختلف در استان حضور دارند ظرفیت بسیار بیشتری داشته و باید آن ها را فعال کرد و از افراد توانمند و متخصص بهره برد.

به گزارش خبرآنلاین، فائق زرافشان کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی البرز و عضو ائتلاف «اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال» است. وی دارای فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه اصفهان و موسس یک شرکت دانش بنیان است و در انجمن پلاستیک البرز نیز عضویت دارد.

زرافشان در تشریح سوابق اجرایی خود اظهار داشت: من در زمینه قطعات هایتک و پلاستیک فعالیت دارم و تولید قطعات پزشکی آزمایشگاهی یکی دیگر از فعالیت های اجرایی من است.

وی با بیان اینکه حدود هفت سال است که عضو اتاق بازرگانی البرز هستم، خاطرنشان کرد: با توجه به رابطه دوستانه ای که با سایر اعضا دارم، از روحیه کار گروهی خوبی برخوردار هستم و این در شرایطی است که به واسطه اعتقادی که کمیسیون های تخصصی دارم کاندید شدم و اعتقاد دارم کمیسیون ها و انجمن هایی که در حوزه های مختلف در استان حضور دارند ظرفیت بسیار بیشتری داشته و باید آن ها را فعال کرد و از افراد توانمند و متخصص بهره برد.

زر افشان ارتباط های داخلی اتاق بازرگانی را با اتاق های بازرگانی دیگر و سایر نهادها را مهم قلمداد کرد و گفت: در کمیسیون ها به توانایی های خود در استان پی خواهیم برد و می توایم بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =