محمدی طامه: صادرات در شرایط امروز کشور یک فرصت است

کاندیدای سومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی البرز گفت: متأسفانه تاکنون موضوع صادرات را چندان جدی نمی گرفتیم اما در این شرایط ویژه باید صادرات محصولات کشور تقویت شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد رضا محمدی طامه مدیرعامل شرکت گلبافت است. وی نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان چرم مصنوعی و فارغ التحصیل رشته برق است. وی معتقد است رشته تحصیلی و مدرک چندان مهم نیست، بلکه درک صحیح از مسئولیت ها می تواند فرد را در انجام مأموریت های مهم یاری دهد.
این عضو ائتلاف «اتحاد اندیشمندان کار و اشتغال» و کاندیدای انتخابات اتاق البرز با بیان اینکه حضور در جمع ۱۵ نفره اتاق بازرگانی امری قائم به فرد نیست و گفت: من به کارهای گروهی و کمیسیون محوری در جهت صادرات اعتقاد دارم.
وی صادرات را در شرایط این روزهای کشور یک فرصت قلمداد کرد و گفت: متأسفانه تاکنون این موضوع را چندان جدی نمی گرفتیم اما در این شرایط ویژه باید صادرات محصولات کشور تقویت شود.
محمدی طامه با بیان اینکه صادرات محور بودن کلمه زیبایی است، تأکید کرد: این کلمات زیبا باید عملی شوند و تحقق آن نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون است.
وی با بیان اینکه وظیفه اتاق در جهت تشکیل کمیسیون های مربوطه و جلوگیری از موازی کاری می تواند بسیار اثر گذار باشد، خاطرنشان کرد: اگر اتاق بازرگانی بتواند مثل کشور ترکیه از موازی کاری جلوگیری و ارائه طریق کند قدم بزرگی برداشته است.
محمدی طامه با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی نقش اجرایی ندارد و بیشتر نقش مشورتی دارد، اظهار داشت: برای جلوگیری از صدور مجوزهای موازی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی می توانند نقش موثری داشته باشند. اگر امروز رئیس اتاق صنایع استان می خواهد انتخاب شود ما باید در این زمینه نظر داده و نقش مهمی داشته باشیم. پیشنهاد اول من این است که ما به صورت ماهیانه و دروه ای جلساتی را در شهرک های صنعتی  داشته باشیم و گروه های تخصصی را در این مراکز گسیل کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =