اینانلو: اگر صادرات و واردات به نحو صحیح انجام شود اتاق بازرگانی موفق است

میترا اینانلو گفت: بازرگانی یعنی صادرات و واردات و اگر این اتفاق به نحو صحیحی رقم بخورد، می‌توان گفت اتاق بازرگانی فعال است.

به گزارش خبرآنلاین، میترا اینانلو از سال ۷۸ در زمینه صنایع کامپوزیت فعال هست. مدیرعامل یکی از شرکت‌های بسیار مهم در حوزه هوا - فضا است که از سال ۸۸ جزو لیست تحریمات سیاه آمریکا قرار گرفته است. وی در تشریح فعالیت‌های شرکت خویش می‌گوید: کارهای خاص شرکت‌هایی نظیر ما بوده که سبب آرامش این مرزو بوم شده است. شرکت‌هایی نظیر ما سبب شد رتبه ایران در زمینه صنایع بالستیک و صنایع هوا – فضا از سیصد به سوم برسد. تولیدات ما خیلی های‌تک و تخصصی است و در حوزه بازگانی بسیار فعال هستیم و توانستیم بسیاری از تحریم‌ها را دور بزنیم. 
اینانلو در تعریف بازرگانی گفت: بازرگانی یعنی صادرات و واردات و اگر این اتفاق به نحو صحیحی رقم بخورد، می‌توان گفت اتاق بازرگانی فعال است. لذا اگر گوشه‌ای از مشکلات متعدد هر یک از بازگانان در حرفه خویش مرتفع شود، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
 وی با بیان اینکه مشکلات بازرگانان ایران در حوزه واردات و صادرات با کشورهای حاشیه نیست، خاطرنشان کرد: در جهان بازرگانان ایرانی را به عنوان بازرگان پولدار می‌شناسند. اما از اردیبهشت امسال ما در تمام زمینه‌های واردات مشکل داریم. اخیرا ثبت سفارش را به صورت استانی کرده‌اند که هیچ یک از بانک‌های تهران بانک‌های البرز را به عنوان عامل نمی‌شناسد. همین امر سبب شده قریب به ۱۶۰ بازرگان عملا کارشان بخوابد. 
میترا اینانلو به نفع اتحاد کار و اشتغال از حضور در انتخابات انصراف داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =