نبی الله نوری نسب: اعضای اتاق باید جسارت کافی داشته باشند

کاندیدای سومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت : فردی که انتخاب می‌شود باید جسارت لازم را داشته باشد. اگر کار به صورت تیمی نباشد و همدلی و اتحاد وجود نداشته باشد، کار به خوبی پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، نبی الله نوری نسب مدیرعامل چندین شرکت مهم از جمله شرکت سمیرا و عضو هیئت مدیره صنایع غذایی مانا و رئیس هیئت رئیسه سیمین دشت، فارغ التحصیل مهندسی کشاورزی از دانشگاه تهران است و حدود 41 سال است که در زمینه تهیه و تولید ماکارانی فعالیت دارد. 

وی در مورد ویژگی‌های افرادی که قرار است به این اتاق راه یابند، گفت: فردی که انتخاب می‌شود باید جسارت لازم را داشته باشد. اگر کار به صورت تیمی نباشد و همدلی و اتحاد وجود نداشته باشد، کار به خوبی پیش نمی‌رود. اتاق بازرگانی یک چارچوب دارد که همه باید آن را رعایت کنیم و بر طبق آن با جسارت لازم مطالبه گری کنیم.. 

وی با یادآوری 40 سال تجربه در زمینه‌های مختلف تجاری گفت: طی این مدت مشکلات و چالش‌هایی را از نزدیک لمس و با آنها دست و پنجه نرم کرده‌ام که اگر توفیق حاصل شد و مجددا در خدمت دوستان در این اتاق بودم سعی می‌کنم از تجربیات خود در این اتاق و در جهت حمایت از دوستان استفاده کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =