۶۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان صورت گرفت

معاون بازرسی سازمان صمت لرستان از انجام بیش از ۶۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی این استان در ۱۱ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریبرز حسامی گفت : در ۱۱ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۶۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و توزیعی خدماتی استان لرستان انجام شده که نتیجه این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شدند که البته سهم بسزایی از تخلفات موجود یعنی یک هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال مربوط به حوزه صنعت و عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی و بقیه موارد مربوط به واحدهای صنفی و خدماتی است.

میزان کل تخلفات سهم گران‌فروشی ۱۸ درصد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: از میزان کل تخلفات سهم گران‌فروشی ۱۸ درصد، عرضه خارج از شبکه ۳۷، عدم درج قیمت ۳۲ و سهم تخلف کم‌فروشی ۱۷ درصد بوده است.

حسامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت بازرسی از حوزه آرد و نان استان نیز افزود: در مدت زمان اشاره شده در حوزه آرد و نان ۸ هزار بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۱۶ پرونده به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال شده است.

وی اعلام کرد: همچنین در حوزه قاچاق در ۱۱ ماه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۸۰۳ بازرسی صورت گرفته که شاهد تشکیل ۱۷۹ پرونده به ارزش ۳.۳ میلیارد ریال هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =