نینتندو نخستین کنسول بازی همراه را که از قابلیت بی‌نظیر پخش تصاویر 3بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص بهره می‌برد، اردیبهشت امسال معرفی کرد. در سی.ای.اس، این کنسول همراه سلطان بلامنازع بازی‌های ویدیویی بود.

اردیبهشت امسال در نمایشگاه ای.تری، نینتندو از جدیدترین کنسول بازی خود یعنی 3DS رونمایی کرد و امسال در سی.ای.اس 2011، این کنسول جایزه بهترین کنسول بازی نمایشگاه را از آن خود کرد. 

طراحی این دستگاه بسیار زیبا و تاثیرگذار است و تصاویر سه بعدی آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. سازندگان این وسیله معتقدند 3DS تغییرات زیادی در بازار کنسول‌های بازی به وجود می‌آورد و مردم را با تجربه جدیدی از دنیای سه بعدی آشنا خواهد کرد.

 

به گزارش سی نت، با استفاده از یک slider شما می‌توانید میزان تاثیر سه بعدی این کنسول را تنظیم کرده و حتی آن را به طور کامل حذف کنید.  عمر باتری این کنسول بازی در صورتی که قابلیت سه بعدی آن فعال باشد، بین 3 تا 5 ساعت خواهد بود و در حالتی که ویژگی سه بعدی خاموش باشد می‌توان تا 8 ساعت از باتری آن بهره بود.

فعال کردن قابلیت سه بعدی این وسایل نه تنها عمر باتری آن را کاهش می‌دهد بلکه روی کارایی و نرخ فریم‌های آن نیز تاثیرگذار است. برای مثال در بعضی از بازی‌ها با غیر فعال کردن قابلیت سه بعدی نرخ فریم‌ها تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

50132

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =