۴۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
نه آقای حسن‌زاده تو #یک_شهرستانی نیستی!

باز رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بحران ساخت و بعد ناچار به تصحیح حرفش شد اما دیگر خیلی دیر بود.

انگار مجبورند به حرف زدن . مصاحبه روز قبل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فوتبال نشان می‌دهد که چقدر مدیران فوتبال ما نیاز به دوره‌های آموزشی برای مصاحبه کردن دارند.
چقدر از تحولات روز دورند. چقدر طلبکارانه برای حرف زدن منت می‌گذارند و چقدر نمی‌دانند احساسات عمومی را با حرف‌های شان می آزارند.
رئیس کمیته انضباطی اگر حاضر شده روی خط یک برنامه رادیویی برود ، به چه حقی از رئیس رسانه ملی مایه می‌گذارد؟ او برای ابهام زدایی از اعتراضات بازیکنان یک تیم روی آنتن رفته و بعد می‌تازد که چرا کاپیتان یک تیم گلایه کرده ، چرا سر هوادار ۱۲ ساله‌شان را شکسته‌اند و تا پای مرگ او را پیش برده اند و اصلا بعید نیست بعد از بهبودی چه بر سرش می‌آید؟ چقدر از سلامتی اش را باز می‌یابد؟
او اما نمی‌خواهد از این چیزها بگوید چون مدیرانی مثل او عادت کردند به اینکه جای پاسخگویی اندرز بگویند و در مقام کارشناس پند بدهند. برادر من شما مسئولی، باید پاسخگو باشی.بیش از ۵ ساالاست آنجا نشستی. کلی حکم بازی بدون تماشاگر دادی. کلی حکم برای مسائل بی ربط با فوتبال برای بازیکنان تا قبل از تشکیل کمیته اخلاق دادی و کلی هم بعدش برای برخوردهایی که می‌شده جزای‌شان محکومیت نباشد.
ولی چه کردی که باز سزای رفتن به ورزشگاه سنگ است. رفتن به کماست و داغ دل یک مادر. دیگر ما به همان شعارهای شیر سماور و اگزوز خاور و هر بازی برگشت داره؛ راضی می‌شویم اگر دکمه بازگشت را بزنید و به همان دوران قبل از خودتان برمان گردانید؟ آیا شدنی است؟ 
نمی خواهیم سزای ورزشگاه رفتن مان، کوری مرگ و ناقص الخلقه شدن باشد. آن وقت می‌آیید و می فرمایید چرا از شما درباره پست مهدی رحمتی می‌پرسند؟ سئوال درباره مهدی رحمتی نیست.درباره بهای جان و زندگی یک کودک سیزده ساله است. بهای یک زندگی‌ست که شما باید حافظش می بودید. آیا بودید؟ به این پاسخ دهید. شنیدنش حق ملت است. برای پاسخگویی به این پرسش ، خودتان باید پیش قدم باشید. اصلا چرا باید مدیر رسانه ملی تماس بگیرد که روی خط بروید.
ولی پاسخ شما چیست؟ داغ می‌کنید و می‌گویید چرا دوربین‌ها می‌روند جلوی یک بچه شهرستانی که دو سال است از شهرستان به تهران آمده تا علیه وزیر و وکیل حرف بزند.
مسئولیت اجتماعی را قطعا به عنوان یک قاضی می‌شناسید.بارمنفی معنایی این شکل استفاده از لفظ شهرستانی را هم قطعا بهتر از همه ما می‌دانید.
چه کسی گفته یک بچه شهرستانی که دو سال است آمده تهران حق ندارد از تصمیم اشتباه یک وزیر، یک وکیل و حتی یک رئیس‌جمهورانتقاد کند؟ 
چرا اگر نگران نان شب همشهری و هموطنش باشد جرم است؟ 
چرا این قدر شهامت ندارید که بروید در همان رسانه که این‌قدر تند در آن به بچه‌های شهرستانی که درد یک ملت را در دل دارند و جای انتشار زندگی شخصی و روزمرگی‌های‌شان از درد میهن گفته اند، عذر بخواهید و طلب بخشش از مردم‌تان کنید.
نه آقای حسن‌زاده ، شما یک شهرستانی نیستی! و خود را به رغم داشتن لهجه زیبای شهرستانی که از آنجا به اینجا رسیده اید ، از دل مردم ندانستید که چنین برای یک حرف برافروخته شده اید.
شما با یک کلمه گفته تان ، برای فرو نخوردن خشم‌تان باز فوتبال‌مان را پر از حساسیت‌های قومی کرده‌اید. کاش اگر استعفا نمی‌دهید، حتما عذر بخواهید و عواقب رفتارتان را بپذیرید.
251 251 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    10 1
    حسن زاده خودش که شمالی هستش
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    15 0
    درود بر شرفت که حرف دل ما رو زدی
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    4 2
    احسنت وصد درود برشما .مردم ولی نعمتان ما هستند .ما خدمتگذارملتیم .از سخنان امام خمینی همان بنیانگذار انقلاب همان که باعث شد امثال آقای حسن زاده به مقام ومنصب برسند .ای کاش همه مسئولین همین یک سخن امام را آویزه گوششان می کردند .
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    21 1
    ایشان علاوه بر شهرستانی نبودن خیلی از خصائص و خصلتهای انسانیت را هم ندارند فکرکرده کیه ؟ خاک بر سر ما ملت که اینگونه افراد برایمان شدن تصمیم گیرنده
  • زریف CA ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    10 1
    آقای عشوندی یا خیلی ساده و ایدآل گرایی یا حافظه خوبی نداری آخه تو مملکتی که بعد از سقوط هواپیما و کشته شدن همه مسافرانش کسی عذرخواهی و استفاء نمیده و دهها نمونه مشابه اونوقت شما منتظری اینان عذرخواهی و استفاء کنند برای پسر بچه ای ۱۳ ساله!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    8 2
    از جمله فرهنگهای مضحک مسخره و احمقانه پایتخت نشینها ( که طبعا از همه جای ایران هستند ترک لر فارس کرد بلوچ عرب و ...) اینه که فکر میکنه اون شهر نه ببخشی ده بزرگ قطب کره زمین هستش. دوست دارم با یک مشت محکم بزنم تو دهن فرد مزخرفی که این کلمه را مغلطه دهنش کرده
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    6 4
    مگر پنداشتی ایران، ز تهران تا کرج باشد؟ هنوز از ماست ایران را اگر روزی فرج باشد
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    9 0
    خودش بچه ناف تهران است !
  • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    17 0
    نتیجه اوباش سالاری همین است دیگر
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    8 0
    چه عجب حرف درست زدی عشوندی
  • روح الله اینانلو IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    10 0
    اقای حسن زاده شما کجای این فوتبال بودید؟ شما بچه تهران هستی ؟ اگه واقعا فکر اخلاق مداری هستید یه فکری به حال این ورزشگاهها بکنید که کسی سنگ پرتاب نکنه تا بچه مردم بره تو کما و......
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    10 2
    نونتان را شهرستانها میدهند پزوش را شماها متاسفانه مملکت را با این تفکرها چند دسته کرده اید
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    6 0
    حتما این آقا باید برود.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    8 0
    ایشون نباید استعفا بده باید بر کنار بشه
  • مجیدپرسپولیسی GB ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    1 22
    عشوندی کیسه کش دیگه روزنامه تون رو حتی نگاهم نمیکنم چه برسه بخرم .. به عقده گشایی هاتون ادامه بدین . تا امروز هم مطالبتون رو میخوندم فقط بخاطر آقامهدی یکتا بود ولی فکر کنم اقای یکتا بین خبرنهاران کیسه ورزشی تنها باشه .