شاهین بوشهر رده دومی برابر ۹۰ ارومیه متوقف شد

هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم شاهین شهرداری بوشهر مدعی برابر میزبانش ۹۰ ارومیه به تساوی یک بر یک رضایت داد تا شانس صعود به صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد.

در ورزشگاه تختی ارومیه و در حضور بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر، دیدار تیم‌های نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید.
بهمن سالاری ابتدا در دقیقه ۶۹ نماینده بوشهر را پیش انداخت ولی فرزاد محمدی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.
در این مسابقه، حمیدرضا نصرتی بازیکن تیم نود ارومیه در اواسط نیمه اول با انجام خطای پنالتی بر روی بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر از زمین بازی اخراج شد و این ضربه را نیز مهدی خسروی دروازه‌بان تیم نود مهار کرد.

نود ارومیه با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و با یک رده صعود به رده دوازدهم صعود کرد و تیم شاهین شهرداری بوشهر هم با ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.
نود ارومیه هفته آینده استراحت خواهد داشت و در هفته بیست و نهم با قشقایی شیراز دیدار خواهد کرد.

ترکیب تیم ۹۰ ارومیه: مهدی خسروی، یامین فلاح، حمیدرضا نصرتی، علی سلیمانی، محمد عبادزاده، محمد زینالی، رضا نبی زاده، عرفان پورافراز (پیمان پورصادقی)، فرزاد محمدی (آرمان سوداگر)، وحید نعمتی، داود شاهوراقی
ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر: محمدعلی نعمتی، مرتضی غلامعلی تبار، علی گودرزی، حسن نجفی، کمال‌الدین نیکخو، امیرحسین موسی زاده، محمد محبی، محمد لطفی، میلاد صارمی، بهمن سالاری، محسن فیاض بخش

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =