سازگاری با کم‌آبی یکی از اولویت‌های اساسی شرکت آبفای اصفهان  است

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: شرکت آبفای اصفهان سازوکارهایی که در نهایت منجر به سازگاری با کم آبی در نقاط مختلف استان می شود را به طور جدی دنبال می کند و دراین راستا کمیته ای نیز تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، هاشم امینی در جشن خانواده بزرگ آبفا با حضور هنرمندان بنام کشور و استان برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت های پیاپی شرکت آبفا استان اصفهان به دنبال تلاش شبانه روزی تمام کارکنان این صنعت حاصل شد و در ادامه نیز از همه کارکنان شرکت آبفا استان اصفهان انتظار می رود تمام تلاش خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم همچنان در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در نیمه اول سال جاری به دلیل کاهش بی سابقه جحم ذخیره آب سد زاینده رود در تامین آب شرب مشترکین تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ با چالش هایی مواجه بودیم که خوشبختانه با درایت، تعهد، تخصص و تلاش بی وفقه کارکنان توانستیم آب شرب مورد نیاز مردم را در فصل تابستان تامین کنیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان داشت: در فصل تابستان بسیاری از مسئولان کشوری به جهت کاهش بی سابقه حجم ذخیره سد زاینده رود نگران تامین آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر در این حوضه بودند این در حالی است که به لحاظ تدبیری که مدنظر قرار گرفت آب شرب ساکنان حوضه زاینده رود بدون ایجاد کمترین مشکلی تامین شد.

مهندس امینی موضوع سازگاری با کم آبی را یکی از اولویت های اساسی شرکت آبفای استان اصفهان برشمرد و اظهار داشت:آبفا اصفهان سازوکارهایی که در نهایت منجر به سازگاری با کم آبی در نقاط مختلف استان می شود را به طور جدی دنبال می کند و دراین راستا کمیته ای هم تشکیل شد.

وی ادامه داد: تجلیل از بانوان شرکت در حالی صورت می گیرد که بانوان همچنان یکی از گروههای تاثیر گذار هستند که در بزنگاه‌های مختلف شرکت را در برون از چالش ها یاری رساندند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان تجلیل و تکریم از  بازنشستگان را امری ضروری برشمرد و اظهار داشت: تکریم افرادی که ۳۰ سال بی وفقه درصدد خدمت به مردم بودند ضروری است این درحالی است که در چند سال اخیر طرح تکریم بازنشستگانی که چندین سال از عمر خدمت آنها می گذرد اجراء  می شود.

وی خطاب به دانش آموزان برتر گفت: از دانش آموزان انتظار می رود که در سنگر علم و دانش بسیار کوشا باشند تا در آینده فردی مفید برای خانواده و جامعه بشمار آیند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =