هیچ شبهه و شائبه‌ای بر انتخابات اتاق بازرگانی اهواز وارد نیست

علی حمولی طرفی: انتخابات اتاق بازرگانی اهواز یکی از شفاف ترین و دقیق ترین انتخابات برگزار شده در طول عمر اتاق اهواز است.

به گزارش خبرآنلاین، منتخب اتاق بازرگانی اهواز اظهار کرد: به عنوان شخصی که سالیان متوالی فعالیت اقتصادی کرده‌ام، در برابر فعالان محترم اتاق بازرگانی اهواز شهادت می‌دهم که تک تک آرای اخذ شده، آرایی پاک و کاملاً قانونی بوده‌است.

علی حمولی طرفی گفت: انتظار از هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی این بود و هست که در نقش داور بی‌طرف ظاهر بشود و همه را با چشم برابر ببیند و هیچ‌کدام را بر دیگران مقدم نشمارد و خود را در برابر قانون و وجدان مسئول بداند و با قاطعیت از آراء ماخوذه پاسداری کند.

حمولی طرفی از هیئت نظارت خواست که تحت تأثیر هیچ شخص، جریان یا گروهی قرار نگیرد و در لحظه تصمیم‌گیری خداوند و حق الناس را در جلوی چشمان خود ببیند.

وی اعلام کرد: انتخابات اتاق بازرگانی اهواز یکی از شفاف‌ترین و دقیق‌ترین انتخابات برگزار شده در طول عمر اتاق اهواز است زیرا شیوهٔ برگزاری آن کاملاً سیستمی و الکترونیکی بوده و هر گونه امکان سوء استفاده را منتفی می‌سازد.

منتخب اتاق بازرگانی اهواز همانند سایر منتخبین محترم معتقد است که در سایهٔ قانون می‌توان به حق و حقوق خود دست یافت و روند امور را به حالت طبیعی خود بازگرداند.

وی تأکید کرد: پناه و پناهگاه همیشگی ما بعد از حضرت حق، قانون و مردان قانون است.

حمولی طرفی در پایان اظهار کرد: به فعالان اقتصادی استان به ویژه آنانکه بنده را با رایشان مورد محبت قرار دادند، اطمینان می‌دهیم که در چارچوب قانون و مقررات از این استحقاق شفاف انتخاباتی دفاع خواهیم نمود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =