۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
باقری: زمان ما این‌همه خبر مصدومیت نبود!

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید تیمی که ژاوی و گابی و این همه ستاره را می‌خرد، به فکر یک بازی یا دو بازی و گرفتن یک جام نیست!

روزنامه خبرورزشی نوشت: کریم باقری همراه سرخ‌پوشان به قطر سفر کرد تا در نقشی مهم‌تر از گذشته، در کادر فنی به برانکو کمک کند. او وظیفه بازگرداندن شرایط روحی سرخ‌پوشان را دارد زیرا تنها عضو ایرانی کادر فنی است و روحیه‌اش به بازیکنان نزدیک‌تر به نظر می‌رسد. قبل از شروع سفر به سمت دوحه، با آقاکریم به صحبت پرداختیم.

شرایط پرسپولیس را قبل از بازی با السد چطور می‌بینید؟
خیلی‌ها از ما انتقاد کردند و گفتند در مازندران مساوی کردیم، اما ما هنوز صدرنشین جدول هستیم. البته می‌توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز دیگر بگیریم ولی هنوز چیزی تغییر نکرده و باید به کارمان ادامه بدهیم. یک‌سری فقط انتقاد کردند، اما با همه انتقادات پرسپولیس هنوز هم صدرنشین است. هر سال هم که می‌گذرد، وضعیت سخت‌تر می‌شود.

هواداران تصور می‌کردند مثل فصل قبل پرسپولیس به راحتی قهرمانی سوم خود را هم جشن می‌گیرد، اما چه اتفاقی افتاد که تیم تان در این فصل به مشکل برخورده و شانه به شانه دیگر تیم‌ها حرکت می‌کند؟
بالاخره هر فصل، شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توانیم با سال‌های قبل مقایسه کنیم. در این فصل، چند مدعی دیگر قهرمانی وارد شده‌اند و نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای همه تیم‌ها، لیگ سختی شده است. همین الان ما ۵ تیم مدعی برای قهرمانی می‌بینیم، اما پرسپولیس هم تلاش خودش را می‌کند تا به قهرمانی برسد.

ولی این انتظار منطقی است که پرسپولیس مثل فصل‌های قبل، خوب بازی کند!
بله صددرصد. بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را بگیریم. انتظار بهتر بودن از پرسپولیس کاملاً به‌حق است، اما فراموش نکنید که بازیکنان جدید باید به مرور هماهنگ شوند. ما در این سال‌ها ثابت کردیم که دنبال بهانه نیستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. مثلاً برابر نساجی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی ترابی که تازه به جمع‌مان اضافه شده‌اند، خیلی خوب بازی کردند. برای بهتر شدن، باز هم جا دارند ولی فضا می‌خواهند.

هواداران باید چه انتظاری از بازی مقابل السد داشته باشند؟
السد خودش را از سایر باشگاه‌ها جدا کرده و یکی از پرمهره‌ترین و پرقدرت‌ترین تیم‌های قاره آسیاست. آن‌ها سرمایه‌گذاری بزرگی در فوتبال می‌کنند و تیمی که ژاوی و گابی و این همه ستاره را می‌خرد، به فکر یک بازی یا دو بازی و گرفتن یک جام نیست بلکه می‌خواهد کارهای بزرگی انجام بدهد. با این حال، ما فصل قبل توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم و باز هم با همین روحیه به دیدارشان می‌رویم.

بزرگترین مشکل پرسپولیس برای این بازی چیست؟
بازیکنان ما خسته هستند، چون سه مسافرت نسبتاً طولانی داشتیم و از طرف دیگر چند مصدوم داریم. امید عالیشاه و شایان مصلح به این بازی نرسیدند و کارمان سخت شده ولی امیدواریم با روحیه‌ای که بچه‌ها دارند، نتیجه خوبی بگیریم.

این مصدومیت بازیکنان هم برای‌تان دردسر شده!
مصدومیت‌ها که برای همه تیم‌ها وجود دارد ولی هر روز در مورد این موضوع، رسانه‌ها خبر می‌نویسند. زمان ما از این خبرها نبود! یک نفر مصدوم می‌شد، چند ماه به خانه می‌رفت، اما هیچ‌کس نمی‌فهمید. حالا یک بازیکن زمین می‌خورد، همه ایران می‌فهمند!

این صحبت‌های سیدجلال را هم ببینید: برای بازی با السد، کلی بازیکن خسته و مصدوم داریم

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =