مرگ مرد ۲۲ ساله پس از سقوط ۹ طبقه‌ای/ تصاویر

تسنیم نوشت: کارگر ۲۲ ساله بر اثر سقوط از طبقه هفتم به طبقه منفی دو، جان باخت.

ساعت ۰۸:۵۰ صبح امروز حادثه سقوط کارگر در یک ساختمان در دولت‌آباد، ابتدای بلوار قدس، کوچه سنگبریها به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات دو این سازمان به محل حادثه اعزام شدند. 

به گفته توکل قاسم‌پور؛ رئیس ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی تهران، کارگر ۲۲ ساله‌ای حین کار در یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت، به علت نامشخصی از طبقه هفتم به طبقه منفی دو (در انتهای چاهک آسانسور) سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی وارد چاهک آسانسور شده و با استفاده از برانکارد مخصوص، کارگر مصدوم را به بیرون از چاهک منتقل کردند.

قاسم‌پور تصریح کرد: پس از انتقال وی به محیط امن و تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد این فرد به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به کارگران ساختمانی و مهندس ناظر ساختمان، جسد متوفی را برای  بررسی علت مرگ، نحوه وقوع این حادثه و انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    1 0
    پیمانکار مومظف است کارگر را بیمه کند ولو کارگر موقت را و امکانات ایمنی را برای او فراهم و طبق قرارداد تعهد بکند که در صورت مرگ و یا معلولیت به او ویا خانواده اش مستمری میدهد . متاسفانه دولت های ما در طرفداری از منافع کارفرما ، نه فقط در تعیین دستمزد کارگر بر اساس تورم سهل انگاری می کنند بلکه لزومی هم نمی بینند که کار فرما را مثل اروپا بشکل قانونی موظف کنند که قرارداد معتبر با کارگر ببندد و منافع او را تامین کند . جواب دولت و سیستم به کارگر بی دفاع ، حبس و شلاق است .