تصاویر | پدر سالار در حال امضای یک پوستر هنری

محمدعلی کشاورز در حالی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، پیام روز ملی هنرهای نمایشی را صادر و امضا کرد که بعد از چند سال که از عمل جراحی شکستگی استخوان ران و لگن او می‌گذرد، همچنان در بستر بیماری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷، شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی به دیدار محمدعلی کشاورز (پدرسالار عرصه بازیگری) رفت و در این ملاقات، پوستر روز ملی هنرهای نمایشی در سال ۹۸ نیز توسط این هنرمند تئاتر و سینمای ایران رونمایی شد.

در این ملاقات، محمدعلی کشاورز نیز با ابراز خرسندی از ثبت روز ملی هنرهای نمایشی گفت: «باید این‌گونه اتفاق‌ها را به فال نیک گرفت تا تئاتر به مردم بیشتر نزدیک شود. امروز تئاتر در سراسر ایران باید با نگاه شکوفای جوانان، بالنده و پویا شود.»

محمدعلی کشاورز، زاده ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان، بازیگری را از عرصه تئاتر آغاز کرد و در کارنامه هنری خود نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «دایی‌جان ناپلئون»، «خانه قمرخانم»، «آتش بدون دود»، «افسانه سلطان و شبان»، «سربداران»، «هزار دستان»، «گرگ‌ها»، «پدر سالار»، «شب قوزی»، «خشت و آینه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «کاروان‌ها»، «کمال‌الملک»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «ناصرالدین‌شاه آکتور سینما»، «دلشدگان»، «زیر درختان زیتون»، «روز واقعه» و ... را جای داده است. 

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =