آمادگی استان گیلان برای حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی

استاندار گیلان از آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برای حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری با بیان بر اساس پیش بینی ها در نوروز۹۸ شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به استان هستیم افزود:افتتاح راه آهن گیلان خود عاملی برای افزایش تعداد گردشگران نوروزی محسوب می شود.

سالاری با اشاره به ورود ۹میلیون نفر روز گردشگر نوروزی در سالجاری بیان داشت: پیش بینی می شود که این رقم در سال جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد و تا ۱۱الی۱۲میلیون نفر روز برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم بودن بستر حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی در استان طی روزهای آتی خبر داد و یادآور شد:حدود ۲هزار واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل،متل،خانه مسافر و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران است.

وی با بیان اینکه واحدهای بین راهی،واحدهای امدادی و جاده ای و همچنین واحدهای پذیرایی آمادگی کامل برای انجام خدمات در ایام نوروز دارند تصریح کرد: سعی شده تا تعداد این واحدهای خدمات رسان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و کیفیتی بهتر را ارائه دهد.

سالاری یادآور شد:همچنین برای کنترل بار ترافیکی در محورهای ورودی استان به ویژه رودبار تلاش شده تا با مدیریتی مطلوب و پیش بینی راهای جایگزین و دسترسی های تکمیلی آرامش و سهولت در جریان سفر برای مسافران نوروزی گیلان محقق شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    0 0
    گردشگری به این شیوه گیلان و مازندران را نابود میکند ، این مناطق بسیار پرجمعیت هستند . و از جمله بالاترین تراکم جمعیت در جهان را دارا هستند ، و در اداره جمعیت خودشان هم مانده اند و هزاران مشکل دارند ، حال چطور دهها میلیون گردشگر را هم بپذیرند ؟؟!!!!!!!!!