راه‌اندازی ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان مازندران

سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران،گفت: ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ،سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی اظهارکرد: میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز ۲۷اسفندماه سال گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز را دو میلیون و ۳۷۰هزار و ۵۶۰نفر است که در حال حاضر مازندران رتبه نخست را دارد.

وی تعداد ۲۵مورد اخطار به تأسیسات گردشگری داده شد، گفت: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکهزار و ۶۹۲مورد بازدید از اماکن رفاهی و اقامتی داشتند.

فرزانه با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی از میزان چادرخوابی در سطح استان کاهش یافته است،افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۷نفر خارجی به شهرساری وارد شدند،افزود:این افراد به بازدید از نقاط دیدنی و موزه کلبادی پرداختند.

فرزانه با اشاره به اینکه برنامه کارگاه گردی برای نخستین بار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای معرفی و شناخت مسافران نسبت به ظرفیت های بومی و ستنی استان اجرا می شود، ادامه داد:از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۵مورد کارگاه گردی از سوی مسافرین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از فردا ۲۲نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح می شود، گفت:از این تعداد ۵نمایشگاه صنایع دستی به صورت ملی در شهرستان های رامسر،نوشهر، چالوس،نور و ساری، ۳نمایشگاه منطقه‌ای و ۱۴ نمایشگاه استانی برپا می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =