وزیر کار: همه برای کمک به هموطنان سیل‌زده بسیج شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور بسیج امکانات و تسریع در امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل را به معاونین، روسای سازمانها، مدیران عامل صندوق ها و بانکها صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ' محمد شریعتمداری' در دستور خود به معاونین، روسای سازمانها، مدیران عامل صندوق ها و بانکها تاکید کرد: با توجه به اینکه گزارش های مردمی به اینجانب بیانگر آن است که در برخی نقاط سیل زده خصوصا در استان گلستان مردم در تامین برخی نیازهای اولیه مشکل دارند؛ همه معاونین، روسای سازمانها و مدیران عامل صندوق ها و بانکها مکلفند، تمامی امکانات موجود استانی خودشان را با هماهنگی استانداران محترم به میدان آورده از هموطنان آسیب دیده حمایت کنند.
شریعتمداری همچنین در دستور خود تصریح کرد، نتیجه اقدامات انجام شده در همکاری با استانداران به اطلاع وی برسد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
 

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =