این عکس، باعث تحریم کمدی «چهار انگشت» توسط تلویزیون شد

تیزرهای فیلم سینمایی «چهار انگشت» پس از گذشت دو هفته از اکران این فیلم در سینماها هنوز از تلویزیون پخش نشده است و مسئولان صداوسیما تبلیغ آیین بودا را علت این تصمیم دانستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است اما هنوز تیزری از این فیلم از تلویزیون پخش نشده است و این در حالی است که تلویزیون تیزر شش فیلم سینمایی دیگر اکران نوروز را به دفعات پخش کرده است.

دست اندرکاران این فیلم اعلام کرده‌اند که مسئولان تلویزیون به پخش کننده «چهار انگشت» گفته‌اند که تیزرهای این فیلم به دلیل تبلیغ بوداگرایی و آیین بودا اجازه پخش از تلویزیون ندارد، حتی پس از چندین اصلاحیه همچنان واحد بازرگانی منتظر دستور مقامات بالای تلویزیون جهت پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که از سال گذشته همزمان با پروانه نمایش از تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی تعهد گرفته می‌شود که به جز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آگهی‌های تبلیغاتی‌شان را به هیچ رسانه فارسی زبان ندهند.

«چهار انگشت» دومین همکاری حامد محمدی با امیر جعفری و جواد عزتی پس از فیلم «اکسیدان» است و داستان این فیلم کمدی درباره دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می‌کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =