۲ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
برانکو: مهم‌ترین مساله صدرنشینی ماست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با برتری در دربی ۸۹، حالا با آرامش بیشتری به مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نخستین جلسه تمرین تیمش بعد از برتری در دربی ۸۹ پایتخت و تداوم صدرنشینی اظهار کرد: طبیعی است که بعد از چنین بردی، وضعیت تیم خوب است. بازیکنان انگیزه مضاعفی دارند و همه راضی هستند. به جز انصاری، مصدوم دیگری نداریم. انصاری هم در حال پیشرفت است. پیروزی در دربی ارزشمند است. خدا را شکر که هواداران را خوشحال کردیم. جایگاهمان در صدر جدول را حفظ کردیم و با جو بهتر و آرام‌تری به استقبال بازی با پیکان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال در مواردی بهتر از ما بود اما این مشکل آن‌ها بود که نتوانستند از برتری خود در چند صحنه استفاده کنند. ما به ضربات ایستگاهی این تیم واکنش خوبی داشتیم. در نهایت سانتر خوب مهدی ترابی و زمان‌بندی احمد نوراللهی در زدن ضربه سر منجر به گل و پیروزی تیم ما شد. این هم یکی از کیفیت‌های ما در این دیدار بود.

وی درباره شانس تیمش برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر با توجه به شکست استقلال و همچنین شانس قهرمانی در جام حذفی، یادآور شد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هنوز هفت بازی دیگر تا آخر فصل مانده است. استقلال علی رغم شکست در بازی قبل همچنان نامزد قهرمانی است. ما با تراکتورسازی و سپاهان هم بازی خواهیم داشت.

برانکو تاکید کرد: مهم‌ترین مساله صدرنشینی ماست. خوشحالیم که در هر سه جام حضور داریم. سپاهان هم علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی برابر ما بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره هل دادن یکی از بازیکنان استقلال و دلیل این اتفاق تصریح کرد: من می‌خواستم بازیکنان خودم را کنار بکشم که روی نظر داور دخالت نکنند و حواسشان به بازی و فوتبال باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره شانس تیمش برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به این مسابقات، گفت: سال گذشته به السد ۳ بر یک باختیم و نهایتاً در پایان دور گروهی ۱۳ امتیاز کسب کردیم. تازه شروع کار است. هنوز ناامیدی نمی‌بینم. سال قبل بازی‌های سختی در ازبکستان و امارات داشتیم. لیگ قهرمانان آسیا همیشه سخت است. وقتی قرعه کشی انجام شد گفتیم که ما و استقلال در سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفتیم.

برانکو درباره دیدار با الاهلی عربستان و هزینه‌های سنگین این تیم برای جذب بازیکن، تاکید کرد: السد و الاهلی خیلی قوی‌تر هستند. السد قوی‌تر از تیم ملی قطر است. پاختاکور هم هشت ملی‌پوش دارد. تکلیف گروه و نتیجه مسابقات نامشخص است.

وی درباره بهبود کیفیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی گفت: هوا بهتر شده و شاهد بارش باران مانند زمستان نیستیم. سعی می‌کنیم به زمین رسیدگی کنیم. متأسفانه یک زمین داریم و حفظ کردن آن سخت است.

سرمربی پرسپولیس درباره مسائل مالی‌اش با این باشگاه گفت: من مبلغ قراردادم را خواهم گرفت.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =