مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران: در ۳۰۰ امامزاده استان طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود

حجت الاسلام حیدری، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان اینکه ۱هزار و ۳۶۱امامزاده در سطح استان وجود دارد، گفت:با توجه به ظرفیت های موجود در ۳۰۰امامزاده استان طرح آرامش بهاری اجرا می شود.

به گزارش خبر آنلاین از ساری ، حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه در برخی امامزاده ها زائر سرا و تعدادی از آن ها هم دارای سوئیت برای اسکان مسافرین هستند، افزود: از روز ۲۸اسفندماه سال گذشته تا ۹فروردین بیش از ۱۶هزار نفر در امامزاده ها استان اقامت کردند.

وی با بیان اینکه امامزاده های استان مجهز به دستگاه زائرشمار هستند، اضافه کرد: تعداد بیش از ۴۱۱هزار نفر از امامزاده ها زیارت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه بازبودن درب مساجد بین راهی مورد تأکید استاندری مازندران بود، ادامه داد: در همین راستا جلساتی با متولیان مساجد و خادمین در راستای نظافت سرویس بهداشتی و نمازخانه ها و مساجد برگزار شد و ۵۰مسجد برای استفاده مسافرین در سطح استان مشخص شد.

حیدری با بیان اینکه در زمان وقوع سیل کارکنان اوقاف استان در کنار مردم آسیب دیده بودند، گفت:نزدیک به ۵هزار اقلام غذایی در میان خانواده های آسیب دیده استان توزیع شد.

وی از ارسال کمک های اوقاف استان مازندران به مردم سیل زده گلستان خبرداد و افزود:نجات جان مردم آسیب دیده برای اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اهمیت دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به اینکه نیت واقفان برای هزینه کرد وقف دارای اهمیت است،ادامه داد: در حال حاضر وقفی مبنی بر کمک و حمایت از ساخت منازل سیل زده وجود ندارد و اوقاف در این زمینه نمی تواند کمک کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =