استاندار همدان: برای مقابله با بحران، آمادگی داریم

استاندار همدان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش های جاری، همه دستگاههای استان، جهت مقابله با بحران در آمادگی لازم هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ما صد در صد برای مقابله با هرگونه بحران، آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان در استان در حال آماده ‌باش کامل هستند، شرایط تحت کنترل، و در حال حاضر نیز هیچ گونه خطری استان همدان را تهدید نمی ‌کند.

استاندار همدان با اعلام اینکه از اکثر سدها، مسیل ها و رودخانه های استان شخصا بازدید کرده است، افزود: در سال آبی جاری بیش از ۴۶۰ میلیمتر باران در استان همدان ثبت شده که به نسبت بارش های سال گذشته، ۱۶۱ درصد افزایش داشته است.


جانشین فرماندهی انتظامی استان نیر از بارش برف در گردنه های استان همدان خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان شاهد بارش های شدید هستیم که این بارش ها در محورهای کوهستانی استان به صورت برف است.

سرهنگ فرامرز به گذر در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین تصریح کرد: با توجه به اینکه دمای هوا در استان از ابتدای شب کاهش خواهد یافت، لذا در گردنه های اسدآباد، آوج ، تویسرکان، آورزمان شاهد بارش برف بوده و سطح جاده ها در این مناطق لغزنده خواهد بود.

وی افزود: رانندگان که قصد تردد در جاده ها و گردنه های کوهستانی استان را دارند حتما زنجیرچرخ و تجهیزات مورد نیاز همراه داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری نمایند.

سرهنگ به گذر در خصوص اخبار منتشر شده در مورد آب گرفتگی معابر و وقوع سیل در استان، از مردم خواست اخبار را صرفا از صدا و سیما، ستاد مدیریت بحران و خبرگزاری ها و منابع معتبر دریافت نمایند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

وی تاکید کرد: قطعا پلیس فتا با افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب شوند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =