۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
طوفان شن، جاده یزد-نایین را بست

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود شدن محور نائین – یزد به علت وقوع طوفان شن و امدادرسانی به خودروهای حادثه‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین پورقیصری" در تشریح این خبر گفت: محور نائین – یزد بر اثر وقوع طوفان شن که حدود یک ساعت پیش رخ داد، به‌طور کامل مسدود شد و خودروهای عبوری به دلیل عدم دید کافی در جاده متوقف شدند.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای ورودی و خروجی به شهرستان نائین به ویژه محور اردکان و محور اردستان به طور کامل مسدود شده است، عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم تا زمانی که وضعیت جوی در این محورها عادی نشده، به این شهرستان عزیمت نکنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امکان برآورد خسارت به خودروهای حادثه‌دیده در طوفان امروز وجود ندارد، گفت: نیروهای پلیس راه به کمک دیگر نیروهای امدادی در تلاش هستند تا به خودروهای حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

سرهنگ "پورقیصری" خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از سفر با شماره تلفن‌های 141 اداره راهداری و 110 مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند و از وضعیت جوی با خبر شوند و در صورت نامساعد بودن شرایط جاده‌ها، از سفرکردن خودداری کنند.

64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر US ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    1 0
    من هم یکی از گرفتارشدگان در توفان شن بودم. قبل از سفر 141 را گرفتیم گفت مورد خاصی در مورد جاده یزد اصفهان گزارش نشده ما هم حرکت کردیم و نیم ساعت بعد توفان سهمگین سررسید و شیشه های اتومبیلها شکست و ما چندین ساعت در میان بارانی از شن و خاک گرفتار شدیم و بعد با ماشین بدون شیشه عقب و بچه های وحشتزده و نیمه جان هرطور بود به نایین رسیدیم و یکی از اهالی شهر به ما پناه داد ماشین را تعمیر کردیم و صبح روز بعد به اصفهان برگشتیم هیچ نیرویی به ما کمک نکرد هرچه به 112 و 110 و ...زنگ زدیم فقط وعده کمک دادند و ما تا آخرین لحظه اثری از هیچ نیروی کمکی مشاهده نکردیم کاش جاده را بسته بودند تا چندین هزار نفر در این میان گیر نمی افتادند و کسی آسیب نمی دید