۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
۴ نفر در بارندگی‌های اخیر همدان جان باختند

در پی بارندگی های شدید چند روز گذشته در همدان، ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ یک مرد ۴۲ساله به همراه همسر ۳۸ ساله خود بر اثر فروریختن منزل مسکونی خود در روستای"میشن" ملایر، جان باختند.

منزل این زن و شوهر بر اثر بارندگی های شدید دو روز گذشته در این شهر تخریب شد و این زوج در زیر آوار مدفون شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از تشکیل پرونده قضایی برای فوت این زوج که بر اثر آب گرفتگی، منزلشان تخریب شد، خبر داد و گفت:
تحقیقات برای روشن شدن علت اصلی ریزش این منزل روستایی و فوت زن و شوهر جوان، ادامه دارد تا اگر مقصری وجود داشته باشد اقدامات قضایی لازم صورت پذیرد.

احمدی فر، اظهار داشت: بلافاصله پس از ریزش و مرگ این زوج، بازپرس در صحنه حاضر و دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی علت اصلی فوت را داده است.

روز ۱۳ فروردین نیز یک خانم ۵۰ ساله در منطقه سرابی تویسرکان به خاطر بی‌توجهی به طغیان رودخانه چشمه دراز سرابی و نزدیک شدن بیش از حد به آن، به رودخانه سقوط کرد و جان باخت.

بروز ۶ فروردین ماه نیر دختر بچه ۱۲ ساله ای که ترک نشین موتورسیکلت پدر خود بود بر اثر از دست دادن تعادل هنگام عبور از پل رودخانه ملایر، به همراه پدر به داخل رودخانه خروشان سقوط کردند، در این حادثه پدر این دختر بچه توسط نیروهای امدادی نجات پیدا کرد ولی متاسفانه جسد بی جان این دختر بچه، ۳ کیلومتر دورتر از محل سقوط از آب بیرون کشیده شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =