خسارت ۱۳۰ میلیارد تومانی به شبکه‌های آب‌رسانی روستایی لرستان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی لرستان گفت: طبق برآوردهای انجام شده ۱۳۰ میلیارد تومان در جریان سیلاب استان به تاسیسات و شبکه های آبرسانی روستایی خسارت وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان . علیرضا کاکاوند در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین در خرم آباد گفت: در جریان سیلاب روزهای گذشته در استان خسارات سنگینی به مردم و زیرساختها وارد شد که در این خصوص همه  در تلاشیم نسبت به جبران خسارات به مردم کمک نماییم.

رفع خرابی سیستم ابرسانی ۱۰۸ روستا
وی افزود: حدود ۶۲۰ روستا با مشکل خرابی وقطع کامل سیستم اب شرب مواجه شدند که با تلاش پرسنل شرکت تاکنون مشکل ۱۰۸ روستا برطرف وآب شرب انها وصل گردید.
کاکاوند با بیان اینکه خسارات زیادی به شبکه ها و ایستگاههای پمپاژ و چاههای آب وارد شده اظهار کرد: ۱۵۰ هزار جمعیت روستایی استان هم اکنون با مشکل قطع آب روبرو هستند که نبود راه دسترسی کار تعمیرات و رفع مشکل اب روستاییان را مختل نموده است.

مدیرعامل آبفار استان با اشاره به کمک شرکت های آبفار سایر استانها به لرستان عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون حدود ۳۵ دستگاه تانکر ابرسانی سیار از استانهای البرز.فارس.یزد.سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی به استان رسیده و کار توزیع آب در پلدختر و معمولان را آغاز نمودند  همچنین از استان اصفهان و آذربایجان شرقی مقدار ۲۰ کیلومتر لوله ارسال به استان رسید.

نیازمندیهای ضروری شرکت جهت کمک رسانی
مهندس کاکاوند در ادامه به نیازمندی های مبرم و ضروری جهت خدمات رسانی به روستاهها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بشدت به آب بسته بندی. لوله های پلی اتیلن و گالوانیزه در سایزهای مختلف بخصوص سایز ۶۳  در ۱۶۰ و موتورهای برق و تانکرهای سیارآبرسانی . جوشکار.لوله کش و تکنسین برق نیاز داریم تا بتوانیم پاسخگوی حجم سنگینی از خسارات وارده باشیم. 

مدیرعامل  آبفار لرستان گفت: در حال حاضر ۴۰ اکیپ های فنی و احرایی شرکت در پلدختر مستقر هستند که تنها مشکل در حال حاضر نبود راه دسترسی به برخی روستاهها مانع خدمات رسانی مطلوب به سیل زدگان شده که امیدواریم راه دسنرسی در اسرع وقت بازگشایی شود. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =