برزگر: صدای فعالیت‌های تروریستی ایالات متحده گوش فلک را کَر کرده است

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه صدای اقدامات تروریستی ایالات متحده گوش فلک را کَر کرده است، گفت: اقدام نابخردانه و افراطی آمریکایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقض آشکار قوانین بین المللی است.

 شهروز برزگر در واکنش به اقدام غیر قانونی کاخ سفید و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا، گفت: رییس جمهور آمریکا امروزه در تلاش است نظر رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته به خودش جلب کند تا بتواند از ظرفیت اسرائیلی ها برای انتخابات آینده اش استفاده کند از این رو شاهد افزایش اقدامات ضدایرانی در دولت ترامپ هستیم.

صدای اقدامات تروریستی آمریکا گوش فلک را کرَ کرده است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه رسانه های دنیا تصاویر اقدامات ضدبشری نظامیان آمریکا را به نمایش می گذارند، تصریح کرد: به نظر می رسد دولتمردان کاخ سفید در خواب زمستانی هستند زیرا صدای اقدامات تروریستی ایالات متحده گوش فلک را کَر کرده است.

وی با بیان اینکه ترامپ مصداق ضرب المثل "دروغگو کم حافظه می شود" است، ادامه داد: رییس جمهور آمریکا در رقابت های انتخاباتی رسما اعلام کرد که گروه تروریستی داعش توسط دولت این کشور شکل گرفته و اکنون اعلام می کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست ها همراه است که امری تعجب برانگیز است.

آمریکایی ها بدانند مقابله به مثل حق جمهوری اسلامی ایران است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه عصبانیت و خشم آمریکایی ها از نقش برآب شدن نقشه هایشان در منطقه توسط سپاه پاسداران ایران ادامه خواهد داشت و با این نوع اقدامات پایان ندارد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که آمریکایی ها باید بدانند مقابله به مثل حق جمهوری اسلامی ایران است و آنوقت پشیمانی دیگر سودی برای تازه به دوران رسیده ها نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات نابخردانه و افراطی آمریکایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقض آشکار قوانین بین المللی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس کاخ سفید باید مسئولیت این اقدام خطرناک را بر عهده بگیرد.

کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.

ترامپ در بیانیه مربوط به اقدام کاخ سفید آورده است: "امروز به طور رسمی برنامه دولتم برای تروریستی اعلام کردن نیروهای سپاه پاسداران ایران از جمله نیروهای قدس را ذیل بند ۲۱۹ قانون مهاجرت و تابعیت اعلام می‌کنم. این گام بی‌مانند نشان‌گر آن است که ایران نه‌تنها یکی از حامیان اصلی تروریسم است بلکه فعالیت‌هایی که سپاه پاسداران در آن دخیل است، تروریسم را ترویج و حمایت مالی می‌کند. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران وسیله اصلی این کشور برای اعمال و حمایت از کمپین جهانی تروریسم است. "

این اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار در حالی انجام شده که مسئولان کشورمان از جمله محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه نسبت به عواقب چنین کاری هشدار داده‌اند.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =