مشکل مخابراتی اورژانس ۱۱۵ پل‌دختر برطرف شد

مدیر مخابرات منطقه استان لرستان از برطرف کردن مشکل ارتباطی ۱۱۵ شهرستان پل‌دختر خبر داد.وی در مورد اختلال چند روزه شماره ۱۱۵ گفت : مسئولین محلی اورژانس ۱۱۵ ، پس از راه اندازی تلفن همراه راسا اقدام به اعلام شماره موبایل به مردم نمودند . 

به گزارش خبرآنلاین لرستان .هومان محمودی گفت : به دنبال وقوع سیل در شهرستان پل‌دختر و قطع ارتباط فیبر و به تبع آن ارتباطات تلفن ثابت در شهرستان پل‌دختر نیروهای مخابرات وارد عمل شده و ارتباط تلفن همراه شهرستان را برقرار نمودند .
وی در مورد اختلال چند روزه شماره ۱۱۵ گفت : مسئولین محلی اورژانس ۱۱۵ ، پس از راه اندازی تلفن همراه راسا اقدام به اعلام شماره موبایل به مردم نمودند . 

مهندس محمودی در ادامه افزود : مخابرات منطقه لرستان از ابتدا آمادگی خود را برای رفع مشکل به اطلاع مسئولین اورژانس پل‌دختر رساند. با این حال مسئولین اورژانس در ابتدا با ارایه شماره تلفن همراه قصد حل مشکل مردم را داشتند که با توجه به مشکلات این روش امروز به مشکلات را به مخابرات اعلام نمودند و ما به همت همکاران تلاشگر ظرف چند ساعت مشکل ارتباطی اورژانس را حل کردیم و اینک این شماره در دسترس مردم شریف این شهرستان قرار دارد . 

تاکید بر گزارش خرابی ها به مخابرات
مهندس محمودی تاکید کرد از مسئولین محترم شهرستان تقاضا داریم که مشکلات ارتباطی خود را در اسرع وقت به مخابرات لرستان اعلام نمایند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام نماییم.

مدیر مخابرات لرستان در پایان تاکید کرد : مخابرات منطقه لرستان به حکم وظیف خود از ساعات اولیه این حادثه در محل حضور داشته و اقدام به برقراری ارتباط نموده است و تا پایان کار با جدیت و تلاش به وظایف خود در شهرستان عمل خواهد کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =