محمود صادقی: مسئولین در ماه‌های آینده هم به مناطق سیل‌زده بروند

فارس نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که سپاه دارای قداست و جایگاه ویژه‌ای است که هتک حرمت آن توسط آمریکا را تحمل نخواهیم کرد ضمن اینکه هدف اصلی اقدام ترامپ، ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان است.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بروز اتفاقات مختلف در کشور و در عرصه بین‌الملل یعنی بروز سیل و همچنین اقدام آمریکا علیه سپاه صدای واحد از مجلس شنیده شد؛ هر چند تنوع سلایق و طیف‌های سیاسی در مجلس وجود دارد ولی اختلافات آنقدر نیست که همدیگر را روبروی هم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اشتراکات در موضوعات مختلف زیاد است ضمن اینکه منافع ملی اصول انقلاب و نظام همواره جزء اشتراکات به حساب آمده و هر موقع احساس کنیم می‌خواهند کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد کنند با یکدیگر یکپارچه شده و جواب‌ آنها را خواهیم داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه کاری ابلهانه‌ای بوده و البته هدف اصلی آن ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان است ضمن اینکه آمریکا دست روی جایی گذاشته که پیامدهای مختلفی در انتظارش است. 

صادقی گفت: سپاه علاوه بر اینکه یک نیروی نظامی محسوب می‌شود ولی دارای قداست و جایگاه ویژه‌ای است که مورد هتک حرمت قرار گرفتن آنرا تحمل نخواهیم کرد.

وی افزود: سیل مسئله‌ای ملی است و باید در مواقع خاص هم‌افزایی برای رفع مشکلات و پرداخت خسارات داشته و همفکری در این خصوص را افزایش دهیم ضمن اینکه باید بدانیم تنوع سلایق می‌تواند عاملی برای هم‌افزایی بوده و نباید به آن نگاه منفی داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ تضارب افکار و سلایق طبق فرموده پیامبر، رحمت محسوب می‌شود به همین دلیل باید به سمت کامل شدن طرح‌ها و امکانات با وجود تنوع سلایق و همفکری باشیم در غیر این صورت نیروها فرسوده می‌شوند.

صادقی گفت: در شرایط فعلی همه باید در مقابل اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه عکس‌العمل مشترک نشان داده و در کنار یکدیگر بوده و صف واحد باشیم چرا که این موارد در زمره خطوط قرمزمان محسوب می‌شود و ما حاضر نیستیم کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی با اشاره به نگرانی مردم سیلزده در خصوص فروکش کردن پیگیری‌های مسئولین و رسانه‌ها با گذشت زمان افزود: با بروز برخی فجایع که در گذشته‌های نه چندان دور رخ داده، رسیدگی به وضعیت مردم خسارت دیده فراموش شده و همین امر مردم بحران زده را نگران کرده است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس تمام تلاش خود را در خصوص سیل اخیر و برای جبران خسارت مردم با وجود کسری بودجه در سال جاری به کار گرفته است و بنا داریم تا اعتبارات و بودجه‌ای خاص را کنار گذاشته تا بتوانیم کمک‌ها را در این زمینه تقویت کنیم.

صادقی اظهار داشت: هم افزایی و تمرکز در مدیریت بحران بسیار مهم بوده و باید آن را تقویت کنیم.

وی افزود: اعتراضات مردم در سیل اخیر به در هم گسیختگی در مدیریت بوده که اتفاقا این اعتراض را به صدای بلند اعلام کردند ضمن اینکه باید نیروهای نظامی و غیرنظامی تحت مدیریت واحد قرار بگیرند که با این کار اثرگذاری اقدامات مضاعف خواهد شد در غیر این صورت منجر به فرسایش نیروها و توان و ظرفیت آنها خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ مسئولین باید در هفته‌های آینده با فروکش کردن تب بحران مناطق سیلزده و هنگام بازسازی به مناطق مختلف رفته و از اقدامات سرکشی کنند.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =