رئیس شورای شهر هادی‌شهر: شورا  از نگاه نقادانه و تاثیرگذار رسانه‌ها به امور شهری استقبال می کند

مهندس شاطری در دیدار نوروزی با خبرنگاران شهرستان بابلسر اظهارکرد: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند، انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت‌ها در جامعه مرهون تلاش‌های بی وقفه اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرآنلاین از هادی‌شهر،وی افزود: ارتباط مستمر و همیشگی رسانه ها با شورا و شهرداری در طول سال یکی از مهمترین اقداماتی است که در راستای برقراری تعامل دو سویه آنها بامسئولان و متولیان امر برای انعکاس اقدامات انجام شده در شهر و حل مشکلات و خواسته های آنان و شنیدن انتقادات و پیشنهاداتشان بسیار مهم و ضروری است.

رئیس شورای شهر هادی‌شهر بر نقش مؤثر رسانه ها در قرار گرفتن در کنارمجموعه های شورا و شهرداری برای ارتقاء و پیشرفت شهر تأکید کرد و افزود:رسانه ها می توانند این مجموعه ها را بیش از هر مجموعه دیگری با اطلاع رسانی دقیق کمک کنند و فرصت خدمت رسانی بیش از پیش را برای اعضای شورافراهم آورند.

شاطری با بیان اینکه رسانه ها صحبتها و خواسته های مردم را می توانند بازبان گویا به مسئولان انتقال دهند ،گفت: شورا و شهرداری از نگاه نقادانه و تأثیرگذار رسانه ها به امور شهری استقبال می کند، نقدی که در کناربازتاب اقدامات و برنامه های توسعه ای شهر معنا یابد و به جامعه امیدبخشد.

وی با اظهار اینکه فضای هادیشهر متفاوت از سایر شهرداری ها به لحاظ مدیریت شهری است،گفت: ما معتقدیم اساس مدیریت به دست مردم است و آنها باید تصمیم بگیرند شهر چگونه اداره شود .

رئیس شورای شهر هادی‌شهر همچنین با اعلام اینکه در برخی از شهرها ،اعضای شورا با ورود در بحث اقدامات اجرایی شهرداری ها موجب آسیب به عملکردشهرداری ها شدند،گفت: در هادیشهر سعی نمودیم نقش خود را به خوبی ایفاکنیم و به عنوان شورا تنها نقش نظارتی بر شهرداری داشته باشیم .

شاطری افزود: از جمله اقداماتی که شورای هادیشهر در دور پنجم شورا انجام داد شفاف سازی عملکرد برای مردم بود که تصویر تمامی صورت جلسه ها با رای اعضای شورا به صورت شفاف در سایت شورا ارائه می شود و ضمن اینکه کلیه قراردادهایی که شهرداری برای ما ارسال می کند با مشخص بودن طرف قرارداد وهمچنین موضوع و مبلغ قرارداد در سایت شورا قابل دسترسی می باشد

وی در پایان گفت: اعتقاد ما ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران و اصحاب رسانه است و امیدواریم با شکل گیری خانه مطبوعات این ارتباط بیشتر شود .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =