در آستانه دولت دهم که احمدی نژاد قصد دارد آن را در اختیار عملگرا یان قرار دهد یک چهره تندروی حامی وی قربانی می شود.

سایت جهان نیوز که از حامیان جدی  احمدی نژاد به شمار می رود به قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو حمله کرد.

این سایت که به روحانی مذکور لقب " حامی چشم بسته" را اعطا کرده نوشته است:

وقت آن رسیده که صدمات و لطمات ناشی از موضع گیری های بی پایه و آتشین برخی منتسبین به نظام و دولت، که فاصله چندانی با مخالفت های علنی و شبهه افکنی های صریح دشمنان نداشته است مورد بررسی قرار گیرد.

از جمله افرادی که در چند ماه گذشته در لوای حمایت از یک نامزد خاص تنش آفرینی های بسیاری صورت داده و موضع گیری های نسنجیده عدیده ای انجام داده نشریه پرتو سخن و در راس آن دبیر سیاسی این نشریه یعنی قاسم روانبخش است.

وی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری به مدد کمبود سخنران در ستادهای نامزد مورد حمایت خود مدام در حال سخنرانی بود با موضع گیری های تند خود نه تنها کمکی به پیگیری منطقی و آرام رقابت ها در کشور نمی کرد بلکه بر آتش هیجانات نیز می افزود و نکته جالب اینکه وی در روزهای پس از 22 خرداد هم دست از موج سازی و التهاب آفرینی های خاص " شتابزدگی این گونه افراد در اظهار نظرهای سطحی و بی پایه که عمدتا با چاشنی های احساسی و به دور از منطق تعاملات سیاسی همراه است سبب شده تا ضرباتی که از بابت ناآگاهی و تندروی های آنان به نامزدشان وارد می شود بسیار چشمگیرتر از حمایتی است که قصد دارند به سرانجام برسانند. " خود بر نمی دارد تا جایی که بسیاری از مراجع و علمای حوزه علمیه قم به شدت از رویه وی به ستوه آمدند.

این در حالی است که شتابزدگی این گونه افراد در اظهار نظرهای سطحی و بی پایه که عمدتا با چاشنی های احساسی و به دور از منطق تعاملات سیاسی همراه است سبب شده تا ضرباتی که از بابت ناآگاهی و تندروی های آنان به نامزدشان وارد می شود بسیار چشمگیرتر از حمایتی است که قصد دارند به سرانجام برسانند.

این افراد با هزینه کردهای بیش از حد از مسئولان و مقامات عالی رتبه نظام، در ایجاد بدبینی نسبت به برخی مواضع این بزرگان که با تقطیع و برش های جهت دار، مونتاژ و تحویل جامعه می شوند نقشی به سزا را ایفا می کنند.

نکته تاسف بر انگیز اینکه، تفسیر به رای سخنان بزرگان نظام و انقلاب و برداشت های شخصی از رخدادهای تاریخی که به روش متداول در سخنرانی ها و نوشتارهای کسانی چون روانبخش تبدیل شده است آنان را از درک صحیح و بدون پیرایه مواضع و بیانات امام و رهبری به دور نگه داشته و بهترین نشانه برای اثبات این ادعا اینکه در فضایی که رهبری و تمامی دلسوزان نظام کشور را به سوی آرامش و بازگشت به ایام پیش از انتخابات سوق می دهند، کسانی این چنین با برگزاری راه پیمایی ها و سردادن شعارها و ایراد سخنرانی ها، به تشنج هر چه بیشتر در این فضای حساس دامن می زنند.

گفتنی است حامیان دولت که به روحانی مذکور می تازند در رسانه های خود سخنرانی های وی را بطور گسترده پوشش می دادند. راه انداختن تظاهرات در قم و شعار علیه آیت الله جوادی آملی و نیز حمل پلاکاردهایی با مضمون " ما بهشت بدون احمدی نژاد نمی رویم" از اقدامات روان بخش است. وی از شاگردان مشهور آیت الله مصباح است.

احتمال می رود تصفیه های دیگری نیز در لایه های حامی احمدی نژاد در آینده صورت پذیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 12499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
    3 1
    به این جملات بیشتر دقت کنید : " ما بهشت بدون احمدی نژاد نمی رویم" وی از شاگردان مشهور آیت الله مصباح است.
  • mim IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
    1 3
    آقايان دمتون گرم. نميدونستم منظور آيت‌الله رضا استادي اين جناب تندرو بوده .از اطلاع رسانيتون ممنونم.خدا چه برنامه اي براي ما داره خودش ميدونه.
  • بی نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
    0 0
    خدا عاقبت همه را به خیر کند!
  • z IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
    0 0
    نگران نباشید آقا بزودی دوستانتان به شما میپیوندند روزگار عجیبیست!!!
  • بی نام US ۲۳:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
    0 3
    جان ما از این دستگاه‌های دروغ پراکنی حامی‌ دولت به ستوه آماده! این هم حتما بازی جدیدی است.
  • خانم(بسیجی) IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    1 1
    چه قدر از خودش مطمعنه که قراره بره بهشت. از ذوقش زودتر نمیره خوبه. رجوع به شعر محکمهء الهی.
  • مجتبی IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    0 2
    دقت کنید ، تلاش می کنند که احمدی نژاد را از صحنه مستقیم خبرهای جنجالی و حرکت های انجام شده و عملکرد او خارج کنند و اطرافیانش را مقصر جلوه بدهند .
  • سمیرا IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    1 0
    یکی‌ به ایشون بگه اول مطمئن شو قراره بری بهشت بد برای خودت همسفر تعیین کن !! تا جایی‌ که میدونیم کسانی‌ که به افراد تهمت بی‌ پایه و اساس میزنن جاشون ته جهنمه
  • حسین IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    1 0
    دلم برای آقای روان بخش سوخت. چرا در اوج تندرویها کسی بهشون تذکر نداد؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    0 0
    چون چرخ به كام يك خردمند نگشت خواهي تو فلك هفت شمر خواهي هشت چون بايد مرد وآرزو ها همه هشت چه مور خورد به گور وچه گرگ به دشت خيام -اي چرخ بسي ليل ونهار آوردي گه فصل بهار وگه خزان آوردي مردان جهان را همه بردي به زمين نامردان را به روي كار آوردي ابو سعيد ابي الخير
  • بخس وخاشاك IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    0 0
    قابل توجه ساير حاميان دولت.......
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
    0 0
    خداپدر ایت الله استادی را بیامرزد که افشاگری کرد کاش یکی هم در مورد خانم فاطمه رجبی همین کار را می کرد واین خانم را به همراه همسر محترمشان سر جای خودشان می نشاند
  • فرزاد IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۳
    0 3
    کفار قریش هم اهل عبادت وپرستش بودند وخدا ترس... اماچون خدایشان خدا نبود پیامبر آمد... خدایا سجاده هایمان را رو به غیر از خودت نگردان...