فعالیت ۷۷ دستگاه‌ راه‌سازی برای بازسازی خسارات شهر خرم‌آباد

فرماندار خرم آباد گفت:در حال حاضر ۷۷ دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی برای بازسازی خسارات ناشی از سیل در سطح شهرستان مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسد عبداللهی با اعلام این خبر،گفت:در حال حاضر با همکاری و مساعدت راهداری و حمل و نقل جاده ای هشت استان معین کشور شامل کرمانشاه، بوشهر، گیلان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی تهران و قزوین خسارات وارده از سیل اخیر به راههای مواصلاتی شهری و روستایی شهرستان در حال بازسازی است.

وی افزود:مجموعا ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی شامل گریدر، لودر، بلدوزر، بیل،کمپرسی، کامیونت.کمر شکن و همچنین خودروهای سبک در بخش های مختلف شهرستان در حال کار هستند تا مشکلات و خسارات ناشی از سیل،هر چه سریعتر رفع شود.

فرماندار خرم آباد همچنین به فعالیت ۳۰ دستگاه گریدر، لودر، بلدوزر، کمپرسی، تانکر آب، کمر شکن و بادکت در سطح شهر خرم آباد اشاره کرد و ابراز داشت: این تعداد ماشین آلات با همکاری شهرداری های اصفهان، همدان، سمنان، سنندج، دامغان و گرمسار و با مدیریت شهرداری خرم آباد در سطح شهر و در محله و مناطق خسارت دیده مشغول به کار هستند.

عبداللهی در پایان تصریح کرد:  دستگاه های دولتی مرتبط با موضوع در شهرستان با تمام ظرفیت ها و امکانات پای کار هستند تا مشکلات سیل زدگان و خسارات ناشی از سیل در اسرع وقت برطرف شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    1 0
    خرم آباد بعد از سیل تبدیل به خرمشهر زمان جنگ تحمیلی شده!!! این لودرها و تانکرهای آب که میگی کجا هستن؟؟؟ پارک ساحلی محله باغ دختران خرم آباد شده خاکریز و دور میدون استانداری شده چشمه ی آب! آسفالت همه خیابون های خرم آباد داغون داغون شده،زیر پل صفوی شده باتلاق! خبرآنلاین خواهشاً چاپ کن،خودتون بیاید از نزدیک ببینید تا بفهمید راست میگم
  • آرمین IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    1 0
    شهرداری خرم آباد بعد ازسیل خیلی ضعیف داره کار می کنه!!! عملا خیابون ها رو به حال خودشون رها کردن